الفت به ایسنا خبر داد: اعلام علت سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان تا پایان امروز

2-106.jpg

رییس کل دادگستری استان خوزستان ابراز امیدواری کرد که پلیس راه تا پایان امروز نتیجه نهایی بررسی‌ها پیرامون دلیل واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان را اعلام کند.

محمدباقر الفت در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جزئیات پرونده سانحه واژگونی یک دستگاه اتوبوس که منجر به کشته شدن ۲۶ تن از دانش‌آموزان دختر بروجنی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر برای انجام تحقیقات در ۱۰ کیلومتری منطقه وقوع حادثه حضور داریم. همچنین در حال انجام تحقیقات از اداره راه، فرمانداری و نیروی انتظامی هستیم.

وی ادامه داد: از صبح امروز تا کنون جلسات خوبی درباره این سانحه اسفبار برگزار شده است و در حال بررسی این موضوع هستیم. همچنین مسئولان سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری به استان خوزستان اعزام شده‌اند.

رییس کل دادگستری استان خوزستان افزود: اعلام نتیجه نهایی در خصوص تعیین علت یا علل سانحه واژگونی اتوبوس بر عهده پلیس راه است و امیدواریم تا پایان امروز نتیجه نهایی را اعلام کنند تا ما بتوانیم نتیجه را به رییس قوه قضاییه اعلام کنیم. همچنین سخنگوی قوه قضاییه جزئیات بیشتر را به اطلاع مردم خواهند رساند.

وی با بیان اینکه تحقیقاتی که تاکنون انجام شده رضایتبخش بوده است، گفت: در هر سانحه برای تعیین علت، ابتدا به سراغ وسیله نقلیه و راننده می‌روند. ما هم در حال حاضر روی این دو عامل تمرکز کرده‌ایم زیرا ممکن است این سانحه براثر نقض فنی یا خواب‌آلودگی راننده اتفاق افتاده باشد. بنابراین در حال حاضر در حال بررسی تمامی موارد هستیم و با تمامی مسئولان مربوطه گفت‌وگوهای لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پایان گفت: از کسانی هم که در جریان این سانحه مجروح شده‌اند باید تحقیق شود تا نتیجه مورد قبول به دست آید.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.