المپیک زمستانی نقطه عطف زندگی ام است-عباسی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

اسکی‌باز تیم ملی ایران می‌گوید المپیک زمستانی ۲۰۲۴ می‌تواند نقطه عطفی در وزش حرفه‌ای او باشد.

پورتال  ایران

فروغ عباسی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران خاطر نشان کرد: پس از رسیدن به دهکده بازی‌ها و استراحت در روز اول تمریناتم را از روز دوم پیگیری کردم و تلاش می‌کنم به سطح مطلوبی از آمادگی برسم.

او ادامه داد: شرایط میزبانی روسیه بسیار عالی است. البته شرایط امنیتی به شدت در دهکده‌های بازی‌ها و پیست‌های اسکی دیده می‌شود. هر جا که می‌رویم باید چک شویم و مورد بازرسی قرار بگیریم. حتی ماشین‌ها را نیز در هنگام ورود و خروج پلمپ می‌کنند.

اسکی‌باز تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ زمستانی با بیان اینکه شرایط حاکم بر بازی‌های المپیک بسیار در آینده حرفه‌ای او تاثیر گذار خواهد بود، گفت: دیدن قهرمانان دنیا و تمرین کردن با آنها بسیار به من انگیزه داد تا تلاشم را بیشتر به کارببندم و بتوانم در آینده موفق‌تر باشم.

عباسی افزود: سطح تمرینات اسکی بازان ایرانی با اروپایی‌ها اصلاً قابل مقایسه نیست. آنها در تمام مدت سال تمرین می‌کنند در حالی ما فقط ۴ تا ۵ ماه در طول سال اسکی می‌کنیم. این سطح تفاوت را می‌توان در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک دید.

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم المپیک زمستانی ۲۰۲۴ نقطه‌ای عطفی در ورزش حرفه‌ای من باشد و بتوانم در آینده در میادین جهانی بهتر ظاهر شوم.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.