الهلال عیش آبی‌ها را به تاخیر انداخت

۲۰فروردین۱۳،

ایسنا: استقلال با وجود شکست برابر الهلال صدرنشین ماند.

دیدار دو تیم استقلال و الهلال از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر الهلال همراه شد. تک گل این دیدار را نواف العابد در دقیقه ۳۵ بر اثر اشتباه نکونام و عمران‌زاده به ثمر رساند و تلاش استقلال برای به تساوی رساندن این دیدار بی‌نتیجه ماند.

در نیمه اول این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد.

در دقیقه ۱۲ پاس جواد نکونام فرصت مناسبی برای آرش برهانی ایجاد کرد که ضربه بی‌دقت این بازیکن از پشت محوطه جریمه الهلال راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۵ شوت فرزاد حاتمی از پشت محوطه جریمه الهلال با فاصله از بالای دروازه تیم عربستانی راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۹ شوت یاسر شهرانی از پشت محوطه جریمه استقلال بابرخورد به مدافعان رحمتی را وادار به واکنش کرد و دفع رحمتی سبب شد تا توپ به کرنر تبدیل شود.

در دقیقه ۳۰ شوت الدوساری با فاصله اندک از بالای دروازه استقلال و به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۵ تیم الهلال در یک ضدحمله صاحب توپ شد که اشتباه جواد نکونام در دفع توپ با اشتباه عمران‌زاده همراه شد تا این توپ نصیب نواف الشاکر شود و او از داخل محوطه جریمه با ضربه‌ای محکم توپ را به طاق دروازه استقلال بزند. با این گل حساب کار یک بر صفر به سود الهلال شد.

در ادامه تلاش بازیکنان استقلال برای گلزنی و به تساوی کشاندن بازی تا پایان نیمه اول بی‌نتیجه ماند و حتی ضربه قیچی پژمان منتظری از داخل محوطه جریمه الهلال در دقیقه ۴۵ نیز نتوانست دروازه الهلال را باز کند و ضربه این بازیکن با فاصله اندک راهی اوت شد.

با آغاز نیمه دوم استقلال تهاجمی آغاز کرد و ایمان موسوی به جای آرش برهانی و هاشم بیک‌زاده نیز به جای جواد نکونام به زمین آمدند.

در دقیقه ۵۵ ایمان موسوی در محطوه جریمه الهلال سرنگون شد که عبدالمالک بن عبدالبشیر به خطای پنالتی اعتقاد نداشت و دستور به ادامه کار داد.

در دقیقه ۵۷ ارسال یک کرنر از جناح راست الهلال بر روی دروازه با ضربه سر ایمان موسوی همراه شد که ضربه‌ی او بشکلی خطرناک راهی اوت شد.

در دقیقه ۵۸ ضربه سر خطرناک فرزاد حاتمی با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه الهلال راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۰ سلطان البیشی از گوشه محوطه جریمه شوت محکمی را به سمت دروازه استقلال زد که از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۸ بازیکنان الهلال در فرصتی استثنایی در شرایطی ۵ برابر یک به سمت دروازه استقلال یورش بردند که ضربه بی‌دقت یاسر الشهرانی سبب شد این فرصت برای این تیم از دست برود.

در دقیقه ۷۱ سلمان از تیم الهلال شوت محکمی از پشت محوطه جریمه استقلال زد که ضربه او به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۴ ارسال خطرناک هاشم بیک‌زاده با دخالت مدافعان الهلال از مقابل دروازه این تیم دفع شد.

در دقیقه ۹۰ ارسال برای سیاوش اکبرپور فرصت خوبی برای او ایجاد کرد که ضربه خطرناک او از کنار دروازه الهلال راهی اوت شد.

ترکیب استقلال در این دیدار به این شرح بود: سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، علی حمودی، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام (هاشم بیک‌زاده در دقیقه‌ی ۴۵)، خسرو حیدری، جی‌لوید ساموئل، مجتبی جباری، آرش برهانی (سید ایمان موسوی در دقیقه‌ی ۴۵) و فرزاد حاتمی (سیاوش اکبرپور در دقیقه‌ی ۷۱).


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.