امام جمعه مشهد:الگوی دولت هاشمی غرب بود نه امام/ مردم با حرف های آقای هاشمی ملتهب نمی‌شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام (ره) هیچ‌گاه استفاده از الگوهای غربی را توصیه نکرد ولی در دولت سازندگی معیار تفکر غرب بود نه آموز‌های امام.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارات اخیر هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر آزادی و شفافیت انتخابات در جمع دانشجویان اظهار داشت: آقای هاشمی از انتخابات سال ۷۶ تاکنون همیشه به دنبال رسیدن به یک هدف سیاسی بوده است.
آیت‌الله علم الهدی با تاکید بر اینکه چنین القائاتی به غیر از ایجاد التهاب در جامعه نتیجه دیگری ندارد، تصریح کرد: البته مردم آقای هاشمی را شناخته‌اند و با حرف‌های وی ملتهب نمی‌شوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بخش دیگری از سخنان هاشمی مبنی بر اینکه بازسازی و توسعه پس از جنگ بر اساس آموز‌های امام صورت گرفته است خاطرنشان کرد: امام (ره) هیچ‌گاه استفاده از الگوهای غربی را توصیه نکرد ولی در دولت سازندگی معیار تفکر غرب بود نه آموز‌های امام روح‌الله. وی با بیان اینکه سخنان اخیر هاشمی درست نیست، تاکید کرد: فقط خدا از نیات هاشمی باخبر است و نمی‌توان نسبت به آنچه در دل مردم می‌گذرد قضاوت کرد اما مسلم است این اظهارات به نظام ضربه می‌زند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.