امام حسین (ع) مظهر سخاوت و بزرگی است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > چهره‌ها– همشهری‌آنلاین:
محمد علیزاده گفت: امام حسین (ع) آقای مهربانی دنیا و مظهر سخاوت و بزرگی است و من برای مردی خواندم که از کودکی ما را با شهامت، شجاعت، دلیری و… آشنا کرد.

به گزارش هنرآنلاین، محمد علیزاده خواننده گفت: متاسفانه زمانی که خوانندگان پاپ برای ائمه اطهار می‌خوانند بسیاری به آنها انتقاد می‌کنند و کار آنها را زیر سوال می‌برند و من همیشه دوست داشتم به آنها بگویم که ما هم جزیی از مردم هستیم و مانند همه به خاندان نبوت و امامت ارادت داریم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: همچنین خوانندگان پاپ هم مانند همه از کودکی با حال و هوای محرم آشنا شده‌اند و با این اتفاق بزرگ شده‌اند در نتیجه دوست دارند، مانند همه در این ایام شریک باشند و هم صدا فقط از امام حسین (ع) بخوانند.

علیزاده خاطرنشان کرد: به نظر من به خوانندگان پاپ باید اجازه داده شود تا عشق خود را به ائمه اطهار و امامان به کمک موسیقی بیان کنند، البته موسیقی باید مانند ایام محرم غمگین و سوزناک باشد تا بتواند حق مطلب را ادا کند.

این خواننده تاکید کرد: همچنین هرکسی در هرجایی اگر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را بشناسد نمی‌تواند سکوت کند و من حق مسلم خود می‌دانم که با امام خودم سخن بگویم و آن را به گوش همه برسانم.

محمد علیزاده افزود: من دو قطعه با عنوان خدای احساس و حلالم کن برای ایام محرم خواندم که خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شد و من هم مانند دیگر خوانندگان پاپ از کودکی با هیئت‌های امام حسین (ع) خاطره دارم و افتخار می‌کنم که این قطعات را خواندم و به گوش مردم رساندم.

این خواننده در ادامه گفت: امام حسین (ع) آقای مهربانی دنیا و مظهر سخاوت و بزرگی است و من برای مردی خواندم که از کودکی ما را شهامت، شجاعت، دلیری و… آشنا کرد.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.