امام موسی صدر زنده است ؟!

وبلاگ امام موسی صدر صحبتهای داماد ایشان را به نقل از زندگی نیوز اورده است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز،” مهدی فیروزان”، داماد امام موسی صدر در واکنش به اظهارات وزیر دادگستری لیبی درباره پرونده امام موسی صدر، عنوان داشت: آنچه که در لیبی اتفاق می افتد و بحث هایی که صورت می گیرد باید کارشناسی شود؛ در این شرایط من می دانم این خبر مبنی بر زنده بودن امام موسی صدر تا سال ۱۹۹۷ درست نیست، یعنی حتی نظر وزیر دادگستری لیبی نیز درست نیست.

وی تصریح کرد: تا سال ۲۰۰۲ قطعا از امام موسی صدر گزارش وجود دارد و شاهدانی بوده اند که امام را در زندان مشاهده کرده اند و برخی از آن ها زندانبان های امام نیز بوده اند.

مهندس فیروزان خاطر نشان ساخت: حدود یک ماه قبل خبرهایی مبنی بر پیدا کردن مجموعه ای مرتبط با امام موسی صدرمنتشر شد و پس از بررسی های علمی بر روی این مجموعه، آن را تکذیب کردند؛ در این شرایط اخبار ضد و نقیض وجود دارد و نمی دانم باید روی چه اخباری حساب باز کرد.

داماد امام موسی صدر با تاکید بر اینکه « من کمیته لبنانی را کمیته صالحی می دانم»، عنوان داشت: باید تمامی اخبار و اطلاعات در اختیار این کمیته قرار گیرد تا آن ها نیز پس از بررسی اخبار، نظر خود را اعلام کنند.

وی همچنین تاکید کرد: بر اساس اخبار گذشته دولت انتقالی باید خبر اعلام شده توسط وزیر دادگستری لیبیی را تکذیب کند.

فیروزان در ادامه به مصاحبه های گذشته عبدالجلیل با شبکه العربیه اشاره کرد و گفت: عبدالجلیل در این مصاحبه به سه نکته اشاره کرد که این نکات بسیار مهم است؛ نخست اینکه امام از لیبی خارج نشده است و آن گروهی که به لیبی رفته اند، عناصر امنیتی دولت قذافی بودند که در پوشش به لیبی رفته اند.

داماد امام موسی صدر عنوان داشت: نکته دوم اینکه هنوز مناطق و زندان هایی که وجود دارد که دولت انقلاب و دولت انتقالی به آن ها دسترسی پیدا نکرده اند و این زندان ها در مناطق مرزی لیبی در اختیار کسان دیگری است.

وی در ادامه اظهار داشت: نکته سوم این است که ایشان شهادت امام را به شدت تکذیب کرده اند، با توجه به اینکه نخست وزیر لیبی به واسطه شناخت و علاقه ای که به امام موسی صدر و اشرافی که بر تمام لیبی دارند، این موضوع را در مصاحبه خود اعلام می کند، طبیعی است که نمی توان به اخبار متناقض در این موضوع اعتنا کرد.

داماد امام موسی صدر در پایان تاکید کرد: این موارد به آن معنی است که کماکان احتمال زنده بودن امام موسی صدر خیلی بالا و قوی است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.