امداد خودرو در کنار اجلاس نم

امداد خودرو در کنار اجلاس نم

امداد خودرو در کنار اجلاس نم

ممتازنیوز: امداد خودرو سایپا به عنوان تنها پشتیبان و ارائه دهنده خدمات امدادی به خودروهای داخلی و خارجی اجلاس سران غیر متعدها در کشور فعالیت می کند.

احمد کرفی مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا، در این خصوص گفت: با توجه به مسئولیت اعلام شده از سوی برگزارکنندگان اجلاس برای پشتیبانی و خدمات امدادی خودروهای اجلاس، شبکه توانمند و گسترده امداد خودرو سایپا در ایام برگزاری اجلاس با بهره گیری از کادر مجرب خود بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو و پشتیبان خودروهای داخلی و خارجی اجلاس سران جنبش غیر متعهدها است.
وی افزود: در این طرح، ۱۰ خودرو امدادی، ۱۰ خودروسوار و شش خودرو خدمات در محل مشتری با تمام امکانات و تجهیزات در شهر تهران به صورت ویژه برای اجلاس مذکور برنامه ریزی شده است.
کرفی اظهار داشت: برای پشتیبانی و خدمات امدادی از خودروهای اجلاس، آموزش های فنی گسترده به امدادگران، افزایش پایگاه های امدادی و همچنین اختصاص شبکه مخابراتی ویژه(۴رقمی) برای ارتباط سریع تر خودروهای تشریفات با مرکز تماسی که به صورت شبانه روزی در محوطه برگزاری اجلاس مستقر شده با موفقیت انجام شده است.
وی گفت: همچنین شرکت امداد خودرو سایپا مرحله دوم طرح تابستانی خود را از ۲۶ مرداد ماه جاری با بهره گیری از ۸۳۰ نفر از امدادگران با ۶۱۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۱۵پایگاه روزانه و شبانه روزی به اجرا در می‌آورد. پایگاه های روزانه از هفت صبح تا ۲۰:۳۰ و پایگاه های شبانه روزی بطور ۲۴ ساعته در خدمت مسافران تابستانی هستند.
مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا در پایان خاطرنشان کرد: مسافران تابستانی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۰۲۱۸۴۴۴۴تماس گرفته و یا از طریق پیامک ۱۰۰۰۹۶۵۵ ارتباط برقرار کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.