امروز؛ آخرین روز کارگاه ”من بازیگر(متد اکتینگ)” در فرهنگسرای اندیشه

۲۸اردیبهشت،

کارگاه پنج روزه ˝من بازیگر˝ که در بخش کارگاه های آموزشی دومین جشنواره تئاتر شهر برگزار شده است یکشنبه ۲۹ اردیبهشت به پایان می رسد.

به گزارش هنرآنلاین، کارگاه “من بازیگر” که برای آشنایی با بازیگری متد اکتینگ طراحی شده است با حضور فرود حیدری در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد.

فرود حیدری استاد بازیگری متد و دانش آموخته رشته بازیگری از فرانکفورت آلمان است. این بازیگر از سال ۱۹۹۳ همکاری خود را با گروه تئاتر و بازی در شهر کلن آغاز کرده و در نمایش های متعدد این گروه به ایفای نقش پرداخته است.

کارگاه پنج روزه این مدرس تئاتر که از ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۲ آغاز شده است در ۲۹ اردیبهشت آخرین جلسه خود را با حضور ۲۲ تن از هنرجویان و هنرمندان جوان تئاتر پشت سر می گذارد.

دومین جشنواره تئاتر شهر با برپایی هشت کارگاه تخصصی در حوزه های گریم و ماسک، تئاتر شورایی، متد اکتینگ، اریگامی، ساخت عروسک های نمایشی ، از ایده تا اجرا، بداهه پردازی در تئاتر و کارگاه ویژه مربیان و والدین در اریبهشت، خرداد و تیرماه ۹۲ فصل پربار آموزشی تئاتر را پشت سر می گذارد.

ثبت نام در این کارگاه های آموزشی همچنان ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از طریق فرهنگسرای ارسباران واقع در پل سید خندان، خیابان جلفا و تلفن ۰۹۱۲۳۷۱۶۰۶۴، همچنین فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان جنب پارک اندیشه و تلفن۰۹۱۲۵۰۶۰۹۷۰ برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.