امروزه آمریکا در همهی عرصه‌ها شکست خورده است/ در آمریکا مردم از تعیین سرنوشت خود محروم می باشند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تسخیر لانه جاسوسی در مقابل سفارت آمریکا در تهران گفت: امروزه آمریکا در همهی عرصه‌ها شکست خورده است، با این وجود چگونه برویم با آن‌ها سازش کنیم؟

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران سردار نقدی که برای سخنرانی در مراسم تسخیر لانه جاسوسی در مقابل سفارت آمریکا در تهران حضور یافته بود طی سخنانی با اشاره به این که این اتفاق همانند عیدی برای ملت ایران است، اظهار داشت: ملت ایران پیام این عید را به خوبی دریافت نموده و با اجرا گذاشتن آن به یک ملت مقتدر و عزیز در جهان تبدیل شده و همه این‌ها را مدیون امام و شهدا هستیم .

وی با اشاره به حوادث رخ داده در آبان‌ماه سال‌های پیش از انقلاب افزود: اتفاق اول در آبان‌ماه سال ۱۳۴۳ رخ داد که منجر به تبعید امام (ره) شد که معترض به لایحه کاپیتلاسیون بود که طی این اتفاق مردم امام را همراهی نکرده که منجر به تسلط آمریکا بر ملت ما شد اما در اتفاق بعدی ملت ما به میدان آمده و در روز ۱۳ آبان ۵۷ دانش‌آموزان حصر را شکستند و یک سال بعد از آن یعنی ۱۳ آبان ۵۸ دانشجویان سفارت آمریکا را به تصرف خود درآوردند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعضی اشخاص کم خرد می‌پرسند که چرا باید لانه جاسوسی را تسخیر می‌کردیم، تصریح نمود: پاسخ این اشخاص را تاریخ داده است چراکه از روزی که سفارت آمریکا به تصرف ملت ایران درآمد منحنی آمریکا رو به افول رفته و منحنی جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها روبه بالا گذارده است که این پاسخ را می‌توان به سوال آن‌ها داد.

وی با تاکید بر جنایت‌های آمریکا در سراسر دنیا عنوان نمود: امروزه هنگامی که نام کشورهای فلسطین، ویتنام و شیلی به زبان آورده می‌شود، ناخودآگاه ذهن جهان بشری به جنایت‌های آمریکا سوق داده می‌شود .

سردار نقدی در ادامه افزود: در این مکان اعلام می‌دارم برای هر مورخی که ثابت کند کشوری جنایتکارتر از آمریکا وجود دارد ده کیلوگرم طلا هدیه می‌دهیم و از الان این مورخین تا ده سال دیگر فرصت دارند این قضیه را اثبات نمایند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروزه آمریکا به دنبال ارتباط با ایران است اشاره نمود: بعد از جنگ معاون رئیس‌جمهور سعی در ارتباط و برقراری رابطه با آمریکا را داشته است اما این یک توهم است که ارتباط با آمریکا تهدیدها را نسبت به ایران کم می‌کند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه سازش با آمریکا نتیجه‌ای جز پشیمانی ندارد، گفت: امروزه آمریکا در همهی عرصه‌ها شکست خورده است، با این وجود چگونه برویم با آن‌ها سازش کنیم؟

وی با اشاره به این که ملت ایران با آمریکا سازش نخواهد نمود مگر این که پایگاههای خود در منطقه را جمع کند افزود: آمریکا باید ثابت کند که از اسرائیل حمایت نخواهد نمود و زندان های خود را از منطقه جمع خواهد نمود و این شرط ، شرط جمهوری اسلامی ایران می باشد .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات آمریکا عنوان نمود: در آمریکا مردم از تعیین سرنوشت خود محروم می باشند چرا که حق تعیین بیش از دو نفر را ندارند که آن هم از سوی چند نفر باید برگزیده شوند.

وی در پایان خاطر نشان نمود: ملت ما مصمم است و راه خودش را انتخاب نموده و با پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی از این تحریمات عبور خواهیم نمود و به لطف خداوند آمریکا است که در مقابل ایران زانو خواهد زد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.