امسال هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها است

رضا حسنلو روز شنبه با بیان این مطلب افزود: جشن عاطفه ها هر سال و به منظور جمع اوری کمک برای دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تهمیدات لازم برای برگزاری این جشن در استان زنجان اندیشیده شده است، یادآورشد: امسال جشن عاطفه ها با شعار دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری در فرهنگ رضوی برگزار می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به شعار هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها اضافه کرد: یکی از اهدافی که در برگزاری جشن عاطفه ها دنبال می شود، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ انفاق و احسان است.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه ها را جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند دانست و افزود: در صورتی که این جشن در همه مدارس استان برگزار شود، دانش آموزان بیشتر با فرهنگ انفاق و کمک به نوع دوستان خود آشنا می شودند.

حسنلو با اشاره به مبلغ کمک های جمع آوری شده توسط کمیته امداد استان زنجان برای کمک رسانی به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی افزود: در حال حاضر نیز کمیته امداد از حال زلزله زدگان غافل نبوده و در روز جشن عاطفه ها صندوق های جداگانه به منظور جمع آوری کمک برای دانش آموزان زلزله زده شمال غرب تعبیه می شود.

وی پایگاه های جشن عاطفه ها در استان زنجان را مدارس، ادارات، معابر و میادین عنوان کرد و افزود: همچنین در مساجد منتخب نیز در قالب طرح مسجد محوری این کار صورت میگیرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان زنجان همواره در اجرای طرح های مختلف همراه کمیته امداد بوده و از حال نوع دوستان خود غافل نبوده اند، اضافه کرد: امید است در این جشن نیز مردم این استان با کمک های خود دل کودکان نیازمند را شاد کرده و چراغ علم و دانش را دل آنها روشن کنند.

وی تصریح کرد: امدادگران در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد استان زنجان واقع در چهار راه انقلاب جنب مخابرات نیز آماده دریافت کمک های مردمی در طول سال و در این برهه زمانی به مناسبت جشن عاطفه ها هستند.

۵۲۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.