امسال کارگردانان جوان در کنار پیشکسوتان تجربه آموختند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

گلاره عباسی در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین:

گلاره عباسی گفت: در این دوره از جشنواره بسیاری از کارگردان‌های جوان در کنار پیشکسوتان حضور پیدا کرده‌اند. این موضوع هم برای جوانان و هم پیشکسوتان بسیار خوب و مفید است زیرا جوان‌ها می‌توانند از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

گلاره عباسی دربارهٔ فیلم “شیار ۱۴۳” به خبرنگار سینمایی هنرآنلاین گفت: فیلم “شیار ۱۴۳” به روایت قصه‌های زمان جنگ می‌پردازد. داستان این فیلم در مورد خانواده‌ای است که فرزند آن‌ها به جبهه می‌رود و در ادامه فیلم ماجراهای مختلفی رخ می‌دهد و نحوه بازگشت فرزند شهید شده به آغوش مادر، پایانی دراماتیک را برای این فیلم رقم می‌زند.

وی دربارهٔ نقش خود در این فیلم نیز گفت: من نقش دختر مریلا زارعی را بازی می‌کنم و در فیلم چند دوره زمانی را با هم بازی می‌کنیم.

عباسی دربارهٔ استقبال مخاطبان و منتقدان از این فیلم نیز گفت: نظر مثبت مخاطبان و منتقدان از این فیلم جای خوشحالی بسیاری دارد.

عباسی دربارهٔ فیلم‌های امسال جشنواره نیز گفت: فیلم‌های این دوره از جشنواره بسیار خوب بوده و جا دارد به کارگردانانی که در جشنواره امسال فیلم داشتند خسته نباشید بگویم.

وی در ادامه افزود: در این دوره از جشنواره بسیاری از کارگردان‌های جوان در کنار پیشکسوتان حضور پیدا کرده‌اند. این موضوع هم برای جوانان و هم پیشکسوتان بسیار خوب و مفید است زیرا جوان‌ها می‌توانند از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

 بازیگر فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ با بیان اینکه امیدوارم این روند در سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد، گفت: خیلی خوب است که فیلم‌های زیادی در هر دوره داشته باشیم ضمن اینکه امکانات در اختیار جوانان قرار بگیرد.

انتهای پیام/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.