امسال ۱۲ کیلومتر از راههای روستای رودبار الموت غربی آسفالت شده است

۲۸م اسفند ،

ˈابوالفضل لطفیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زیرسازی و آسفالت راههای روستایی سنبل آباد، دورچاک، کاکوهستان و مرگ به طول دو کیلومتر و ۲۰۰ متر از جمله فعالیت های صورت گرفته در بخش راهسازی استان قزوین در بخش رودبار الموت غربی بوده است.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون حدود ۴۸ کیلومتر از راههای روستایی بخش رودبار الموت غربی بهسازی، تعریض و زیر سازی شده است.

لطفی در ادامه با ارایه گزارشی از فعالیت های راهداری صورت گرفته در بخش رودبار الموت غربی در سال جاری، اظهار داشت: ترمیم چهار دستگاه پل و ابنیه فنی، مرمت و بهسازی یک هزار و ۷۰۰ متر از راهها، بکارگیری ۶۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری، آزاد سازی ۱۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع از حریم راهها و عملیات برف روبی به میزان ۶۵۰ هزار متر مکعب از جمله فعالیت های این اداره می باشد.

لطفی در پایان یادآور شد: منطقه الموت به دو بخش رودبار الموت شرقی و غربی تقسیم شده و دارای ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی و سه گردنه قسطین لار، بهرام آباد و کماسر در مسیر راههای فرعی می باشد که در بخش شمالی استان قزوین قرار گرفته و از مناطق کوهستانی و صعب العبور این استان نیز محسوب می گردد.

۶۲۷/ ۶۱۴/ ۱۶۴۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حمداله درگی:

    جناب آقای لطفی ریاست محترم اداره راه منطقه الموت
    باسلام
    جاده چهار روستای درگ -سیمیار-باغستان -تنوره از یک مسیر از گردنه قسطین لارکه جزء حوزه استفاظی شماست درسال ۹۲ ازبیست کیلومتر ۲ کیلومترآن آسفالت شدوبقیه نیمه کاره رها شده واز ادامه کار آسفالت تاکنون خبری نیست عنایت بفرمایید جهت تامین اعتباراین جاده اقدامی عاجل مبذول داریدمردم این چهار روستا دعاگوی شما باشند. . باتشکر درگی ۹۳/۶/۱

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.