امکانات خوبی برای مسافران تابستانی فراهم شده است

دکتر’شهریار افندی زاده’ شامگاه پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امسال بیش از ۱۸ هزار و ۲۰۰ اتوبوس شامل ۱۹۰۰ دستگاه اتوبوس خیلی ویژه، ۹هزار اتوبوس ویژه و بیش از هفت هزاراتوبوس عادی را در اختیار مسافران تابستانی قرار می دهد .

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین حدود ۳۳ هزار دستگاه مینی بوس که از این تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ مینی بوس ویژه هستند و ۳۴ هزار دستگاه سواری برون شهری نیزجابجایی مسافران تابستانی را برعهده دارند.

افندی زاده گفت: سفرهای تابستانی یکی از مهمترین برنامه هایی است که تمام ارگانها از جمله پلیس، هلال احمر، اورژانس و نیروهای امدادی در تلاش برای افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای هستند.

وی بااشاره به این که از ۳۱ خرداد ماه طرح تابستانی سازمان آغاز می شود، گفت: پارسال ۱۵۲ میلیون نفر از طریق حمل و نقل جاده ای جابه جا شدند که امسال پیش بینی می شود بیش از هفت درصد رشد داشته باشد.

افندی زاده افزود: در تابستان امسال ۱۱ هزار راهدار در بیش از یکهزار و ۱۵۰ اکیپ راهداری در جاده های کشور مستقر می شوند.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به منظور بازدید از چند پروژه عمرانی روز پنج شنبه به استان گلستان سفر کردند.

۷۴۶۴/۵۷۹/۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۴۰۰۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.