امنیت دانش آموزان از اولویت های کاری پلیس راهنمایی و رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: امنیت عبور و مرور و حمل و نقل دانش آموزان از مهمترین اولویت های کاری پلیس راهنمایی و رانندگی این استان محسوب می شود.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارن از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فتح الله بحرینی داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی این استان آمادگی خود را در خصوص امنیت عبور و مرور و حمل و نقل دانش آموزان در زمان بازگشایی مدارس اعلام می کند.
سرهنگ بحرینی در ادامه افزود: اولیاء دانش آموزان، مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش می توانند به کمک پلیس در خصوص آموزش عبور و مرور ، استفاده صحیح از وسایل نقلیه و سرویس مدارس به منظور جلوگیری از تصادفات و کاهش ضایعات ناشی از آن را در کنار سایر عناوین درسی به دانش آموزان سطوح مختلف تحصیلی ،آموزش دهند.
وی تصریح کرد: اولین و بهترین معلم در راستای مسائل ترافیکی والدین دانش آموزان هستند .در واقع هر فرزندی در ابتدا با والدین خویش در اجتماع حضور پیدا می کند، بنابراین آنها می توانند بهترین سرمشق برای فرزندان شان  در این خصوص باشند.
این مقام انتظامی اظهارداشت: کودکان  عمومآ کم تجربه، بازیگوش و عجول هستند و از خطرات وسایل نقلیه آگاه نیستند لذا امنیت عبور و مرور دانش آموزان از اولویت برنامه پلیس راهنمایی و رانندگی در زمان بازگشایی مدارس بشمار می آید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در پایان خاطرنشان ساخت: تأمین خودروهای حمل و نقل دانش آموزان در مدارس حومه شهر یا روستا و مدارس روستایی شبانه روزی به عهده بخشداری و سازمان حمل و نقل بوده و از این طریق نیز خودروها ارزشیابی ، مدیریت و کنترل خواهند شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.