امنیت امروز ایران مرهون ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است

سرهنگˈفرج الله رحمتیˈ‌ روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته دفاع مقدس، نقش بزرگ و بی بدیل رزمندگان را در پیروزی جنگی نابرابر در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم دانست و افزود: فداکاری و ایثار فرماندهان و سربازان پیرو خط ولایت و امام توانستند قدرت عزت و عظمت ایران را به دنیا اثبات کنند.

وی اظهار داشت: در زمانی که همه دنیا علیه انقلاب اسلامی متحد شده بود و با تمام توان از صدام جنایتکار حمایت می کردند؛ سربازان رشید اسلام با دست خالی و اعتقاد قلبی در برابر دشمنان ایستادند و از جان و مال خود گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه صحنه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس گفت: یکی از راه های انتقال ارزش ها واکاوی و قرار گرفتن در فضای دوران دفاع مقدس است و این امر موجب افزایش ارتباط میان جوانان و نسل اول انقلاب می شود که در این برهه ضروری است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از پشت سر گذاشتن دوران سخت جنگ تحمیلی و پیروزی در آن، از طریق زمینی، هوایی و سایبری در فضای فرهنگی مورد هجمه و شبیخون فرهنگی دشمنان قرار گرفت.

سرهنگ رحمتی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی هر روز حرکت های جدیدی را علیه ملت ایران آغاز می کنند، افزود: مردم و مسوولان باید در در برابر تحریم ها استقامت داشته باشند و به گونه ای رفتار و موضع گیری نکنند که زمینه سوء استفاده دشمنان فراهم شود.

وی با بیان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون صد برابر قوی تر از گذشته است و در برابر دشمنان خود با اقتدار می ایستد.

فرمانده سپاه ناحیه صحنه در پایان هشت سال دفاع مقدس را میراث گران قیمتی دانست که باید برای مستند سازی، ثبت، ضبط و انتقال ارزش های آن به نسل های بعد تلاش شود.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز شده و تا هفتم مهر ماه به منظور گرامی داشت یاد و خاطره تلاش های ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ادامه دارد.

۵۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.