امنیت مهم‌ترین دغدغه صاحبان مشاغل

۲۵م آذر ،

فاوانیوز: از میان متخصصان آی‌تی منطقه خلیج فارس که با آنها گفت‌وگو شده، یک سوم تصریح کرده اند که شرکت های محل کار آنها مورد حملات سایبری قرار گرفته است. بر همین اساس سیاست گذاری دقیق برای افزایش حفاظت سایبری از موسسات تجاری مختلف اهمیت فوق العاده ای دارد.
 
یک گزارش پژوهشی تازه نشان می‌دهد تا دو سال دیگر مهم‌ترین نگرانی فعالان تجاری مربوط به حملات سایبری خواهد بود.

به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، تحقیقات مشترک B۲B International و کاسپراسکای که با همکاری ۳۳۰۰ متخصص آی‌تی در ۲۲ کشور جهان صورت گرفته، نشان می دهد در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه صاحبان مشاغل عدم ثبات اقتصادی و تداوم بلاتکلیفی در این زمینه است.

دومین دغدغه این اشخاص در شرایط فعلی نیز تهدیدات سایبری اعلام شده، اما این وضعیت تا دو سال دیگر تغییر کرده و مهم‌ترین نگرانی به تهدیدات سایبری اختصاص می یابد.

بعد از این دو مشکل دیگر تهدیدات ذکر شده عبارتند از نقض حقوق مالکیت معنوی، کلاهبرداری و جاسوسی صنعتی. این سه عامل به ترتیب ۱۷، ۱۵ و ۱۹ درصد از موارد نگرانی متخصصان آی‌تی را به خود اختصاص داده اند و بسیار کمتر از دو عامل دیگر مورد توجه می باشند.

از میان متخصصان آی‌تی منطقه خلیج فارس که با آنها گفت‌وگو شده، یک سوم تصریح کرده اند که شرکت های محل کار آنها مورد حملات سایبری قرار گرفته است. بر همین اساس سیاست گذاری دقیق برای افزایش حفاظت سایبری از موسسات تجاری مختلف اهمیت فوق العاده ای دارد.
 

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.