امور فیلمسازی با تشکیل سازمان سینمایی تسهیل شود

‘مرتضی شایسته’ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا به تشکیل سازمان امور سینمایی اشاره کرد و افزود: تشکیلات سازمان امور سینمایی آنچنان که باید برای اهالی سینما شفاف نیست و مدیران این حوزه بهتر است بطور شفاف بخش های مختلف این سازمان را برای اهالی سینما مشخص کرده و وظایف هر بخش را تعریف کنند.

وی ادامه داد: شفاف سازی درباره بخش ها و معاونت های سازمان امور سینمایی موجب می شود که سینماگران بهتر بتوانند در این سازمان با مدیران مشارکت داشته باشند.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: از مدیران سینمایی کشور درخواست می شود که تلاش کنند سازمان سینمایی سبب افزایش بوروکراسی اداری نشود.

شایسته توضیح داد: گسترش سیستم بوروکراسی اداری در عرصه سینما، همواره برای اهالی این عرصه مشکلاتی را ایجاد کرده و امیدوارم این روند با تشکیل سازمان امور سینمایی تصحیح شود.

تهیه کننده فیلم حکم گفت: با توجه به اهمیت واگذاری امور سینمایی به اصناف و بخش خصوصی، به نظر می رسد بوروکراسی اداری باید ساده تر از گذشته شود و سازمان امور سینمایی به این مهم کمک کند.

عضو کانون پخش کنندگان سینما ادامه داد: صنوف سینمایی که رسمیت دارند باید امور اصلی را در دست گیرند و مدیران به سینماگران اعتماد کرده و آنها را در مدیریت سهیم کنند.

فراهنگ ** ۱۹۸۳ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۹۷۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.