امیدوارم حضور هنرمندان در سال های آینده پررنگ تر شود

۰۹اردیبهشت،

امیدوارم که با همکاری بیشتر هنرمندان جوان و پیشکسوتان هر یک از شاخه های فرهنگی و هنری سال‌های آینده این جشنواره رونق بیشتری بگیرد و بتوانیم نام خلیج فارس را روز به روز بیش از پیش مطرح کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع  رسانی جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس؛ بهرام عبدالحسینی دبیر بخش هنرهای تجسمی سومین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس گفت: خلیج فارس برای ما یک هویت ایرانی اسلامی است که قطعا باید در مسایل فرهنگی و هنریمان به آن بپردازیم.
وی افزود : با توجه به سیاست های کشورهای غربی که این روزها علاوه بر فشارهای همه جانبه ای که به ما وارد می کنند مسئله نام و مالکیت خلیج فارس را هم دست‌آویزی کرده‌اند تا بتوانند هویت فرهنگی و ایرانی ما را از بین ببرند، قطعا این گونه جشنواره ها می تواند سبب رونق بیشتر کارهای فرهنگی ما با محوریت موضوعی خلیج فارس و در نتیجه حفظ بیشتر ماهیت خلیج فارس شود.
مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عنوان کرد: توصیه من به همه هنرمندان این است که این جشنواره را جدی بگیرند و سال های آینده حضور پررنگ تری داشته باشند تا بتوانیم در همه زمینه‌ها روی موضوع خلیج فارس و روز ملی خلیج فارس کار کنیم و نام خلیج فارس را روز به روز بیش از پیش مطرح کنیم.
وی اظهار کرد: من امیدوارم که با همکاری هنرمندان جوان و همچنین پیشکسوتان هر یک از شاخه های فرهنگی و هنری این جشنواره در سال های آینده رونق بیشتری بگیرد. همان گونه که امسال نسبت به سال قبل پررونق تر و بهتر شده بود،  ان‌شاءلله در سال های آینده نیز آثار بهتر و قوی تری هم در کارهای فرهنگی و هم  در کارهای هنری داشته باشیم.
عبدالحسینی در پایان گفت: ما نباید از کارهای فرهنگی و تاثیر به سزایی که دارد غافل شویم زیرا با آثار هنری و کارهای فرهنگی است که می توانیم نام خلیج فارس را همواره زنده نگه داشته و اهمیت بحث و ماهیت خلیج فارس را برای نسل جدید و جوانمان بیشتر روشن کنیم. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.