امید امارات با تساوی مقابل ایران زنده ماند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به گزارش تفسیری تساوی یک بر یک تیم فوتبال زیر ۱۹ سال ایران مقابل امارات در شب قبل پرداخت و نوشت: امیدهای امارات میزبان برای رسیدن به مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی فوتبال زیر ۱۹ سال آسیا شب قبل با گلی که یوسف سعید در فاصله ۷ دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند تا مقابل ایران به تساوی یک بر یک دست یابند، زنده ماند.

گل دقیقه ۷۰ علیرضا جهان بخش ایران را در راه رسیدن دومین پیروزی متوالی قرار داد تا این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند، اما سعید در دقیقه ۸۳ با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند تا این باور را در ورزشگاه امارات بر هم بزند.

دومین تساوی یک بر یک امارات پس از اولین تساوی مقابل کویت آنها را با ۲ امتیاز در مکان سوم گروه A قرار داد، ژاپن با ۳ امتیاز پس از ایران ۴ امتیازی در مکان دوم قرار دارد و امارات برای صعود به جمع ۸ تیم برتر باید چهارشنبه مقابل ژاپن به برتری برسد.

ایران با ضربه سر سردار آزمون که با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت، از همان ابتدا نشان داد که برای پیروزی به میدان رفته است.

اولین فرصت امارات در دقیقه ۲۳ توسط یوسف به دست آمد که نتوانست از آن استفاده کند. فرج جمعه نیز یک موقعیت طلایی را بر باد داد و محمد ناصری، دروازه‌بان ایران مانع از گلزن وی شد.

تیم میزبان در نیمه دوم انگیزه بیشتری برای پیروزی از خود نشان داد، اما باز هم نتوانستند از سد دفاع ۳ نفره ایران عبور نمایند و هنگامی که در دقیقه ۶۲ مالک یک موقعیت طلایی شدند، دفاع ایران با شجاعت سعید رشید را متوقف کرد.

۸ دقیقه بعد ایران توسط بخشی به گل رسید و در حالی که به نظر می‌رسید امارات وداع زودهنگامی با مسابقات داشته باشد، سعید گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند تا امیدهای میزبان به صعود زنده بماند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.