امکانات تبلیغاتی مشایی از قول تئوریسین اجاره ای

۲۶اردیبهشت،

در حالی که گمانه زنی ها از تلاش های گسترده دولت برای انتخاب مشایی خبر می دهد، یکی از نزدیکان مشایی با توجیهات به ظاهر عرفانی، به تمسخر مخاطبینش می پردازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، فردی که ادعای تئوریزه کردن سخنان مشایی را دارد در پاسخ به این سؤال که چرا آقای احمدی‌نژاد برای تبلیغ مشایی از بیت‌المال استفاده می‌کند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) قبل و بعد از انقلاب تغییر داشتند به طوری که قبل از انقلاب عرفان را در محافل خصوصی بیان می‌کردند، ولی پس از انقلاب این مباحث را در جمع مردم بردند.

وی ادامه داد: شهیدان همت و باکری نیز بصیرت عرفانی خارق‌العاده‌ای داشتند که از معجزات امام خمینی(ره) بودند و امروز می‌توان گفت که مشایی نیز از معجزات امام خمینی(ره) است همان طور که همت، باکری و آوینی نیز از این دست معجزات می باشند.

در همین حین یکی از حضار به نشانه اعتراض فریاد زد که آیا شما شهید همت را با مشایی برابر می‌دانید که شریف‌زاده در پاسخ گفت: بله.

وی  یادآور شد: مشایی روز قبل در ستاد انتخاباتی خود در یک ساختمان محقر روی یک صندلی که روی آن موکت قرار داشت صحبت کرد و آن فضا را گرما فرا گرفته بود و نمی‌توان گفت که مشایی برای تبلیغات از بیت‌المال هزینه می‌‌کند.

وی در خاتمه تأکید کرد: احمدی‌نژاد با حضورش در ستاد انتخابات وزارت کشور و همراهی با وی می‌خواست بگوید که مشایی تفکر ما را ادامه می‌دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.