امکان اجرای ابزارهای اندرویدی روی ویندوز فون

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مایکروسافت به صورت کاملا جدی تلاش می‌کند تا امکان اجرای ابزارهای اندرویدی روی سیستم‌های عامل ویندوز و ویندوز فون فراهم شود.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، منابع آگاه دریافته‌اند که شرکت مایکروسافت طرح‌هایی در دست دارد که به سبب آن قابلیت اجرای برنامه‌ها و ابزارهای اندرویدی را روی دو سیستم‌عامل ویندوز و ویندوز فون فراهم می‌کند تا بتواند کاربران تازه را هم به سمت خود بکشاند.
با همه این توضیحات، بعید به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد اجرای ابزارهای اندرویدی روی سیستم‌عامل مایکروسافت باشیم.
 
گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که هم اکنون بعضی از کارمندان مایکروسافت تلاش می‌کنند امکان عرضه آسان ابزارهای اندرویدی روی فروشگاه‌های اینترنتی ویندوز و ویندوز فون را فراهم کنند. با این وجود بعضی دیگر از منابع آگاه بر این باورند که ماه‌های پیش‌رو پایان حضور اکوسیستم ویندوز و ویندوز فون خواهد بود.
 
چنین اقدامی که البته اجرای آن دور از ذهن به نظر می‌رسد، می‌تواند برای مایکروسافت اهمیت بسیاری داشته باشد. فروشگاه‌های اینترنتی این شرکت برای دو سیستم‌عامل ویندوز و ویندوز فون تعداد بسیاری ابزار را در خود جا نداده‌اند و البته باید گفت که اجرای برنامه‌های اندروید روی دستگاه‌های ویندوزی چندان کار تازهی به نظر نمی‌رسد. زیرا دو شرکت اینتل و AMD این روزها امکان اجرای همزمان دو سیستم عامل مجزا روی یک دستگاه را به راحتی فراهم می‌کنند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.