امیدوارم شاهد جشنواره ای تاثیرگذار با آثاری کیفی باشیم

۱۲م دیماه ،

سرپرست مرکز هنرهای تجسمی در جلسه شورای دبیران جشنواره تجسمی فجر:

سینما پرس- گروه هفت هنر/جلسه شورای دبیران پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حضور سرپرست مرکز هنرهای تجسمی و دبیران جشنواره برگزار شد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، اصغر امیرنیا؛ سرپرست مرکز هنرهای تجسمی در این جلسه گفت: روند پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به خوبی پیش می رود و امیدوارم شاهد جشنواره ای تاثیرگذار با آثاری کیفی باشیم.

امیرنیا ادامه داد: با توجه به نظراتی که دبیران، هنرمندان و داوران دارند می توان برای ششمین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر برنامه ریزی کرد تا با استفاده از نظرات تخصصی جشنواره روندی رو به پیشرفت را طی کند.

سید عباس میرهاشمی؛ دبیر کل پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر نیر با ارائه گزارشی از جشنواره گفت: استقبال خوبی از پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر صورت گرفته و مشارکت هنرمندان دیگر کشورها نیز در رشته های کاریکاتور، عکس و پوستر نیز قابل توجه است. با توجه به اینکه در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار هستیم آمار ثبت نام و ارسال آثار در پایگاه اینترنتی جشنواره در این روزها افزایش دارد.

میرهاشمی در ادامه گفت: با پایان مهلت ارسال آثار در ۱۵ دی ماه انتخاب آثار در رشته های مختلف انجام می گردد و با رویکرد کیفی که مورد نظر است امیدواریم آثار ارزشمندی در جشنواره ارائه شود.

همچنین در این جلسه نظرات و پیشنهادات دبیران رشته های پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر برای دوره آینده جشنواره ارائه شد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، پوستر، عکاسی و کاریکاتور و بخش مقالات علمی از ۱۴ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری؛ به دبیرکلی سیدعباس میرهاشمی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در تهران و استان‌ها برگزار خواهد شد.

هنرمندان برای شرکت در پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند آثار خود را تا ۱۵دی ماه جاری از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۶۴۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.