امید اله کوهی: پس از «حس مبهم» بطور جدی پیگیر آلبوم دوم خود هستم

۰۸اردیبهشت،

امید اله کوهی خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم «حس مبهم» شامل هفت قطعه می گردد که کلیه قطعات در ژانر پاپ کار شده است. «دلداده»، «غریبه»، «تنهایی»، «هوای تو»، «عشق پاک»، «خزون» و «نرو بی ما» نام قطعات این آلبوم است.

 

وی افزود: فرهاد جوادی و بابک محمد نژاد تنظیم قطعات را برعهده داشته و آهنگسازی قطعات نیز توسط خودم، سعید سرمدی و فرهاد جوادی صورت گرفته است. ترانه ها نیز توسط خودم، سعید سرمدی و هادی اصحابی سروده شده است.

 

این خواننده تصریح کرد: الیاس شیرزاد نیز در این آلبوم کمک بسیاری به من کردند و میکس و مسترینگ آلبوم نیز توسط وی صورت گرفته است. نوازنده های این آلبوم پیام طونی، سام حسینی، سامان قصابیان، حسین وادی و مهرداد علیزاده می باشند و سازهای الکترونیکی هم توسط فرهاد جوادی نواخته شده اند.

 

وی ادامه داد: «حس مبهم» دو تا سه سال از آغاز کار تا اتمام زمان برد و اواخر سال ۹۱ توسط موسسه آوای مهر میهن انتشار یافت که آخرین آلبوم سال ۹۱ بود که راهی بازار موسیقی کشور شد.

 

اله کوهی عنوان کرد: من از سال ۸۴ به صورت ترانه سرا و آهنگساز کارم را آغاز کردم و دو قطعه به نام های «بهانه» و «غریبه» را خارج دادم که بازخورد بسیار خوبی داشت. از آن زمان بود که کار خوانندگی را به طور جدی آغاز کردم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر که آلبوم اولم انتشار یافته است به صورت جدی به دنبال کار بر روی آلبوم دوم خود هستم که دوست دارم به طور جدی تر و مصمم تر کار را جلو ببرم. در این آلبوم قصد دارم با ترانه سراها و آهنگسازان تازه کار کنم.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.