امین‌الله رشیدی: رئیس جمهور هنرپرور است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

امین الله رشیدی گفت: رئیس جمهور هنرپرور است و این موضوع می‌تواند آینده خوبی برای هنر کشور رقم زند در نتیجه چشم‌های پرامید منتظر آینده است.

امین‌الله رشیدی، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز دربارهٔ دیدار هنرمندان با رئیس جمهور گفت: به طورکلی در دیدار هنرمندان و رئیس جمهور بسیاری از مشکلات گفته شد و این موضوع سبب شد تا معضلات هنرمندان مطرح شود در نتیجه باید به آینده امیدوار باشیم تا شاهد شکوفایی فرهنگ و هنر باشیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار هنردوست است و این موضوع برای اهالی موسیقی بسیار مهم است زیرا کسی که هنر و هنرمندان را دوست داشته باشد، می‌تواند گام‌های مثبتی در حوزه فرهنگ و هنر بردارد، همچنین صحبت‌ها باید به مرحله اجرا برسد در غیر این صورت هر کسی می‌تواند زیبا حرف بزند اما به حرف‌های خود عمل نکند.

رشیدی خاطرنشان کرد: حرف‌هایی که در این مراسم زده شد بسیار روشنفکرانه بود و این موضوع سبب شده است هنرمندان به آینده امیدوار باشند و تنها خواسته ما این است که به هنر بیشتر توجه شود.

امین‌الله رشیدی در ادامه تاکید کرد: رئیس جمهور هنرپرور است و این موضوع می‌تواند آینده خوبی برای هنر کشور رقم زند در نتیجه چشم‌های پرامید منتظر آینده است.  همچنین امیدواریم ممیزی‌ها برداشته شود تا هنرمندان راحت تر به فعالیت خود ادامه دهند.
 

 پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.