ام وی ام ۵۳۰ تاکسی می گردد

این خبر امروز دوشنبه ۱۵آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

ام وی ام ۵۳۰ تاکسی می گردد

عصر خودرو : معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از تاکسی شدن دو خودروی ام‌وی‌ام۵۳۰ و ال‌۹۰خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از فارس امیررضا رجبی  اظهار داشت: در گذشته مدل‌های محدودی از تاکسی‌ها را به عنوان تاکسی جایگزین خودروهای فرسوده داشتیم که در این جهت پژو، سمند، پراید و روآ به ناوگان حمل و نقل وارد شد.
وی گفت: از بین خودروهای تولید داخل و پس از انجام بررسی‌های مختلف دو مدل خودرو را کارشناسی نمودیم و با هماهنگی شورای عالی ترافیک برای حمل و نقل داخل شهری و با هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل برون شهری برای حمل و نقل بین شهری دو خودرو را انتخاب نمودیم.
معاون ناوگان حمل و نقل و سوخت ستاد سوخت گفت: خوشبختانه این دو مدل خودروی تاکسی به سریعی شماره‌گذاری می‌شوند و برای نوسازی ناوگان حمل و نقل و به جای تاکسی‌های فرسوده وارد خواهند شد.
رجبی تصریح نمود: از این دو خودرو یکی از گروه‌ خودروهای مدیران خودرو به نام ام‌وی‌ام ۵۳۰ است که همه تست‌های آن انجام شده و در حمل و نقل برون شهری از آن استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین از خودروی اصلاح شده ال‌۹۰ که مشکلات مربوط به چراغ‌های آن حل شده برای تاکسی‌های داخل شهری استفاده می‌شود.
به گفته معاون نوسازی ناوگان ستاد حمل و نقل و سوخت امیدواریم به سریعی این تاکسی‌ها وارد حمل و نقل عمومی کشور شود.

دوشنبه ۱۵ آبان   ۱۱:۱۵

منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد:

    چرا ام وی ام نه اتفاقا ماشین خوبیه واسه تاکسی البته المان از بنز استفاده می کنند و در امریکا شورولت حالا اگه واقعیت داشته باشه ومثل حرفهای دیگه شون نباشه خیلی هم خوبه

  2. سهیل:

    چرا چرت میگی ال ۹۰ شاید ولی ام وی ام نه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.