انبوهی از اصلاحیه های شرکت مایکروسافت

۲۱ام بهمن ،

سه شنبه این هفته منتشر می گردد:
 
فاوانیوز: طبق اطلاعیه ای که شرکت مایکروسافت منتشر کرده، اصلاحیه های امنیتی ماهانه این شرکت روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه منتشر خواهند شد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از افتانا؛ این ماه با انبوهی از اصلاحیه ها روبرو هستیم که تعداد نقاط ضعف قابل توجهی را در انواع محصولات مایکروسافت برطرف می کنند. مایکروسافت برای ماه میلادی فوریه، ۱۲ اصلاحیه امنیتی ارائه خواهد کرد که مجموعاً ۵۷ نقطه ضعف مختلف را در سیستم عامل Windows، مرورگر Internet Explorer، نرم افزار Exchange و فناوری Net Framework. ترمیم و برطرف می کنند.

از ۱۲ اصلاحیه امنیتی این ماه، ۵ اصلاحیه دارای درجه اهمیت “حیاتی” (Critical) می باشند و مابقی دارای درجه اهمیت “مهم” (Important) می باشند.

از نکات قابل توجه در بین اصلاحیه های این ماه، وجود دو اصلاحیه مجزا برای مرورگر IE است. تا بحال سابقه نداشته که مایکروسافت در یک ماه، برای یک محصول خود دو اصلاحیه منتشر کند. در واقعیت نباید نیازی به چنین کاری باشد مگر آنکه در لحظه آخر یک اصلاحیه فوری برای رفع یک نقطه ضعف تازه در مرورگر IE ساخته شده باشد و برای اطمینان از کیفیت اصلاحیه ها، به اصلاحیه اصلی IE دست زده نشده و اصلاحیه دوم بطور مچزا تهیه شده است. البته باید تا زمان انتشار یافتن اصلاحیه صبر کرد و توضیحات مایکروسافت را در این زمینه شنید.
 

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.