انتخابات موسسات آموزش عالی آزاد برای عضویت در شورای برنامه‌ریزی هفته آینده برگزار می‌شود

مهلت کاندید شدن نمایندگان موسسات آموزش عالی آزاد برای عضویت در شورای برنامه‌ریزی و ساماندهی این موسسات تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس علی معصومیان سرپرست مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: شورای برنامه‌ریزی و ساماندهی آموزش‌های عالی آزاد به عنوان عالی‌ترین شورای سیاست گذاری آموزش‌های عالی آزاد در کشور، متشکل از مدیران وزارت علوم و دانشگاه جامع علمی کاربردی و نیز منتخبین روسای موسسات آموزش عالی آزاد که با حکم معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوند، در حال تشکیل است.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور حضور فعال و موثر روسای موسسات و انتخاب دو نفر از روسای موسسات جهت عضویت در این شورا، مرکز آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص دانشگاه برای برگزاری بهتر انتخابات و تسهیل در فرایند آن و نیز پراکندگی موسسات آموزش عالی آزاد در سراسر کشور، این انتخابات را به صورت اینترنتی برگزار می‌کند.

معصومیان افزود: روسای موسسات می‌توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که برای ورود به سامانه جامع موسسات آموزش عالی آزاد برای درخواست دوره دریافت نموده‌اند، با مراجعه به وب سایت مرکز آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص به نشانی http://www.uast.ac.ir/amoozesh_aali در قسمت «انتخابات اینترنتی» نسبت به “کاندیداتوری” خود اقدام نمایند.

سرپرست مرکز آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: پس از پایان مهلت ثبت‌نام، از ۲۱ تا ۲۴ شهریور، بررسی و تایید صلاحیت کاندیداها انجام می‌شود و روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه روسای موسسات می‌توانند نسبت به انتخاب نامزد مورد نظر خود به‌صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی از کلیه موسسات خواست تا در این انتخابات حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.