انتخاب حکیمی‌پور به عنوان دبیر شورای هماهنگی اصلاحات/فعال شدن کمیته استانی

۱۹فروردین۱۳،

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از فعال شدن کمیته استانی و انتخاب حکیمی‌پور نماینده حزب اراده ملت به عنوان دبیر این شورا خبر داد.

“ژاله فرامرزیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ دیدار اعضای شورای هماهنگی اصلاحات با خاتمی اظهار داشت: در جلسه شب قبل شورای هماهنگی در راستای بیانیه جلسه قبل که از خاتمی جهت کاندیداتوری دعوت کرده بودیم، مباحثی صورت گرفت و اعضا اظهار امیدواری کردند که خاتمی  این دعوت را بپذیرد و در عرصه انتخابات وارد شود.

وی افزود: ما منتظر پاسخ خاتمی به این دعوت هستیم و مسیر و اقدام بعدی شورای هماهنگی بعد از پاسخ خاتمی مشخص خواهد شد.

فرامرزیان دربارهٔ سایر مباحث مطرح شده در جلسه شب قبل شورای هماهنگی گفت: در این جلسه گفته شد که حضور گسترده مردم و مشارکت آنان مستلزم حضور دیدگاه‌های متفاوت در انتخابات است و اصلاح‌طلبان نیز به عنوان یکی از مطرح‌ترین دیدگاه‌ها این فضای باز و آزاد را مستلزم حضور خود می‌دانند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به نظرسنجی‌ها که بیانگر اقبال عمومی مردم نسبت به خاتمی است و فضای باز و آزاد منجر به شفافیت در ورود دیدگاه‌ها و برنامه‌ها می‌شود، فراهم گردد تا مردم بتوانند براساس برنامه‌ها و دیدگاه‌های واقعی کاندیدا دست به انتخاب بزنند.

فرامرزیان اظهار داشت: هم چنین اعضای شورای هماهنگی با تقدیر از تلاش موثر آقای حاج سید جوادی، درگذشت وی را به مردم و خانواده‌اش تسلیت گفتند.

وی از فعال شدن کمیته استانی شورای هماهنگی با عضویت حزب اسلامی کار، انجمن اسلامی معلمان،‌مجمع نمایندگان ادوار، حزب جوانان و حزب همبستگی اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد: حکیمی‌پور نماینده حزب اراده ملت به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی انتخاب شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.