انتخاب نمایندگان ناظر در در هیأت حل‌اختلاف، هیأت عالی گزینش و شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی

به گزارش خبرآنلاین، انتخاب چند ناظر دیگر مجلس در شوراها و هیات های عالی کشوری در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت. براین اساس، نمایندگان از مجموع ۱۸۶ رای ماخوذه، عباس صلاحی نماینده تفرش را با ۱۶۷ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی برگزیدند. این انتخاب در راستای ماده ۱۱۶ قانون مدیریت خدمات کشوری انجام شد.
انتخاب دو نفر از اعضاء کمیسیون‌های اجتماعی و آموزش و تحقیقات به عنوان ناظر در هیأت عالی گزینش دستور کار بعدی مجلس بود. عیسی زاده از کمیسیون اجتماعی و سید محمد باقر عبادی نیز از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات برای عضویت در این هیات به صحن معرفی شده بودند که از ۱۶۹ رای ماخوذه، عبادی با ۱۳۸ رای و عیسی زاده با ۱۴۲ رای به عضویت این هیات درآمدند.

نمایندگان همچنین دو نفر از اعضاء کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور را جهت عضویت در هیأت حل‌اختلاف و رسیدگی به شکایات انتخاب کردند. که براساس آن مجموع ۱۵۹ رای ماخوذه رمضان شجاعی کیاسری با ۱۱۹ رای و دخیل عباس زارعی با ۷۶ رای به عضویت این هیات درآمدند.
از سوی کمیسیون شوراها امیر خجسته، محمدجواد کولیوند، عباس زارع زاده و سید رمضان شجاعی کیاسری از سوی کمیسیون اصل نود برای عضویت در این هیات به صحن معرفی شده بودند.

/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.