انتشار اولین آهنگ هنرپیشه معروف/ دانلود کنید +عکس

۰۵اردیبهشت،

0cbd15b6+ دانلود قطعه «دلتنگ» با اجازه صاحب اثر از طریق موسیقی ایرانیان (اجرای گروه ترافیک)

اشکان خطیبی از اعضای گروه موسیقی «ترافیک» که قصد دارند آلبوم موسیقی‌شان را با موضوعاتی چون ترافیک، بی‌پولی، کودکان کار و تنهایی آدم‌ها منتشر کنند از جزئیات این اثر گفت.

خطیبی بازیگر سینما و تئاتر که این روزها خبرهایی مبنی بر انتشار یافتن آلبومی با صدای وی در رسانه‌ها منتشر می‌شود با بیان این که آلبوم موسیقی «ترافیک» از وزارت ارشاد مجوز گرفته است، گفت: تنها در انتظار فرصت مناسب برای انتشار یافتن این آلبوم هستیم. ابتدا قرار بود “ترافیک” را اسفند ماه وارد بازار کنیم که به سبب شلوغی‌های آخر سال از این تصمیم منصرف شدیم. هرچند تصمیم داشتیم که این آلبوم را نیمه اول اردیبهشت ماه به بازار عرضه کنیم اما احتمال دارد این زمان هم به تاخیر افتد.

وی در پاسخ به این که اگر انتشار یافتن آلبوم با انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان شود روند فروش آن را تحت‌تاثیر قرار نخواهد داد، گفت: عرضه و فروش این آلبوم هیچ ربطی به انتخابات ندارد و بی‌شک مخاطبان خاص خود را خواهد داشت. معمولا هر کالای فرهنگی مصرف‌کننده خاص خود را دارد، به عنوان مثال نمایش “خدای کشتار” که از فردا روی صحنه می‌رود تا یک روز قبل از انتخابات اجرا می‌شود و قطعا تماشاگران خودش را دارد.

خطیبی توضیح داد: بهترین زمان برای انتشار یافتن این آلبوم زمانی خواهد بود که مخاطب موسیقی در انتظار شنیدن آلبومی تازه و متفاوت باشد و بی‌شک ما بعد از مخاطب‌شناسی دست به انتشار یافتن این آلبوم خواهیم زد.

وی با اشاره به اینکه در این آلبوم در کنار خوانندگی نقش‌های دیگری هم داشته است، ادامه داد: در بخش نوازندگی این آلبوم، سازدهنی زده و تعدادی از ملودی و ترانه ها نیز از من است. البته ما به صورت گروهی در این آلبوم کار کرده و بهنود فدوی و فرشاد حسامی هم در “ترافیک” همکاری کرده‌اند. این آلبوم نتیجه یک کار گروهی بوده و هر سه نفرمان برای آن تلاش کرده ایم و بخشی از ترانه ها به صورت گروهی خوانده می گردد.

بازیگر فیلم سینمایی «اسب حیوان نجیبی است» گفت: «ترافیک» مضمونی اجتماعی و شهری داشته و به معضلات ترافیک در جامعه شهری می پردازد. کودکان کار، بی پولی و تنهایی آدم ها از دیگر سوژه های این آلبوم موسیقی است. هرچند تولید این آلبوم ۲ سال به طول انجامید اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا یک اثر خوب و با کمترین خطا را تحویل بازار موسیقی دهیم. همچنین تلاش کردیم تا از موضوعاتی حرف بزنیم که کمتر به آن در موسیقی توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه این گروه موسیقی تمامی تلاش خود را کرده اند تا اثری جوان پسند را ارائه دهند، توضیح داد: تا چند روز دیگر چند ترانه از این آلبوم ۸ قطعه ای را در اینترنت و در دسترس عموم قرار خواهیم داد. علاوه بر آن ۳ موزیک ویدئو نیز ساخته شده که ۲ تا از آنها در حال پایان است. یکی از موزیک ویدئو های ساخته شده به صورت انیمیشن و دیگری به صورت مستند طراحی شده است.

تهیه کننده آلبوم موسیقی «ترافیک» در پایان گفت: تصویر گستر پاسارگاد و ریز موج پخش این آلبوم را برعهده دارد. همچنین مهتاب ناهی و سیامک عباسی از دیگر ترانه سراهای این مجموعه می باشند. تهیه‌کنندگی این آلبوم بر عهده گروه ترافیک و من بوده است. همچنین لازم است این موضوع را مرود تاکید قرار دهم که این آلبوم حاصل یک کار گروهی دو ساله است و ما برای آن تلاش بسیاری کشیده‌ایم.

منبع: گفتگو از مهر/ آهنگ از موسیقی ایرانیان


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.