انتشار ترانه «آرمیتا»

جام جم آنلاین: مامان می گوید: بگو آقا. من هم می‌گویم خب مگر چه اشکالی دارد بگویم بابا؟ ایشان بابای همه هستند. این جملات برای اغلب ما آشناست و آرمیتا دختر شهید داریوش رضایی نژاد را در شبکه های تلویزیونی دیده ایم که با لحن صمیمی و کودکانه اش برایمان از دیدار رهبر و دلتنگی‌هایش حرف می زند.

این روزها که همـــزمان با سالگرد شهادت داریوش رضایی نژاد یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان است، فرزندش آرمیتا از دلتنگی هایش برای پدر گفت و هر بیننده‌ای را محو سادگی کودکانه‌اش کرد.

آرمیتا برایمان از احساساتی گفت که همه می شناسیمش… از تکیه کردن به شانه پدر و حرف زدن با او.

آرمیتا با همان چهره و لحن کودکانه‌اش در سالگرد پدر خطاب به تروریست‌ها گفت: من آرمیتا دختر شهید رضایی‌نژاد به شما جهانخواران می‌گویم که نمی‌توانید مانع پیشرفت کشور عزیزمان ایران شوید‌.

حرف‌های آرمیتا از جنسی است که همه ما آن را می‌فهمیم و هر کس هر کجای جهان حرف های او را بشنود، آن را درک می‌کند و معنای دلتنگی های یک دختر شش ساله را خوب می‌شود فهمید و حس کرد.

اما روز گذشته خبری متفاوت از آرمیتا و دلتنگی‌هایش منتشر شد. این بار دلتنگی‌های کودکانه او در قالب یک قطعه موسیقی از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با صدای حامد زمانی و شعری از محمد مهدی سیار منتشر شده و قرار است بزودی آرمیتا این شعر را با صدای خودش دکلمه کند.

در بخش پایانی این ترانه آمده است: بابا غصه نخور، این درد دل بود / توی نقاشیام فردا قشنگه / نگهدار تا همیشه خنده‌هاتو / که فرداهای آرمیتا قشنگه.

بامداد محمدی – جام‌جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.