انتشار فراخوان هفتمین جشنواره بین المللی فارابی

۰۱م آذر ،

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بین المللی تا ۲۵ اسفند ۹۱ است.

خواجه سروی، معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ترغیب و تشویق پژوهشگران حوزه علوم انسانی به انجام تحقیقات بنیادی و کاربردی اصیل منطبق با ملاک های علمی و دانش بومی و همچنین شناسایی ، معرفی  تقدیر از محققان و دانشمندان برتر حوزه علوم انسانی و اسلامی جشنواره بین المللی فارابی را تاسیس کرده و همچنین دوره را با مشارکت سازمان ها و موسسات علمی داخلی و بین المللی برگزار می کند .

وی افزود: آثار پژوهشی که به کاربردی ساختن علوم انسانی و حل مسائل بومی توجه کرده اند در این جشنواره برگزیده و تقدیر خواهد شد.

خواجه سروری تصریح کرد: آثار پژوهشی هفتمین جشنواره بین المللی فارابی در دو بخش داخلی و خارجی پذیرفته می شوند که بخش خارجی مخصوص پژوهشگران غیر ایرانی و آثار مربوط به حوزه فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیر خانه هفتمین جشنواره بین المللی فارابی تا ۲۵ اسفند ۹۱ و زمان برگزاری این دوره آبان ماه سال ۹۲ است که علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Farabi award.ir اطلاعات بیشتر دریافت کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.