انتشار نتیجه بنچمارک نکسوس ۵، نشان دهنده قدرت گرافیکی خیره کننده این دستگاه

ممتازنیوز:

اسمارت فون نکسوس ۵ را می بایست مهمترین اسمارت فون اندرویدی دانست که بسیاری از علاقمندان منتظر عرضه آن تا مدتی دیگر هستند. تاکنون شرکت های مهمی چون ال جی، اچ تی سی، اپل، سونی و سامسونگ پرچمدارهای خود برای سال ۲۰۲۴ را عرضه کرده اند و تنها اسمارت فون مهمی که باقیمانده همین نکسوس ۵ است.

به تازگی اطلاعاتی از نکسوس ۵ برروی وبسایت GFXBench منتشر شده که نشان دهنده نتایج بسیار خوب این گوشی در دو آزمون شبیه ساز بازی است. البته هنوز نتایج on-screen این اسمارت فون در دست نیست، اما نتایج off-screen آن نشان می دهد که به احتمال فراوان این اسمارت فون دارای GPU قدرتمند ادرنو ۳۳۰ می باشد. نتایج این دستگاه به قدری خوب است که آن را همتراز اسمارت فون جدید آیفون ۵ اس و بالاتر از بسیاری از اسمارت فون های اندرویدی معروف قرار می  دهد.

Untitled

در تست گرافیک T-Rex 2.7، این اسمارفون به نتیجه ۲۳.۱ فریم در ثانیه دست پیدا کرده که نشان میدهد، ادرنو ۳۳۰ رقیب معتبری برای سری ۶ Imagination Technologies و PowerVR G6430 می باشد. هر دو جی پی یو قابلیت پشتیبانی از Open GL ES 3.0 را دارند. البته سری ARM Mali-T6xx نیز از این قابلیت پشتیبانی می کند.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.