انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری تئاتر تک نفره

سینما و تلویزیون > تئاتر
اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر تک نفره طی احکامی از سوی دکتر حمید شاه آبادی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، بر این اساس رمضانعلی حیدری خلیلی مشاور برنامه‌ریزی و نظارت معاونت هنری، حجت‌الاسلام سیف جمالی مشاور راهبردی معاونت امور هنری، محمد جعفر صافی سرپرست فرهنگسرای نیاوران و قادر آشنا مدیر مرکز هنرهای نمایشی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر تک نفره انتخاب شدند.

در بخشی از این حکم آمده است: “توجه به این نوع از تئاتر که قابلیت‌های بازیگری و توانایی‌های فردی هنرمندان جوان را نمایان می‌سازد و زمینه‌های لازم برای استفاده از بضاعت موجود در جامعه بزرگ تئاتر کشور را فراهم می‌آورد باید از اولویت‌های مورد توجه در بخش هنرهای نمایشی باشد.

انتظار از شورای سیاستگذاری تئاتر تک نفره توجه جدی به تثبیت جایگاه و تدوین برنامه‌ای اصولی و علمی برای استفاده ارزنده از ظرفیت‌های این جشنواره مهم و تاثیرگذار است”.

هدف گذاری و ترسیم چشم اندازه جشنواره تئاتر تک نفره، تدوین سیاست‌های کلان بر اساس منافع و نیازهای تئاتر کشور و ارائه راهکارهای اجرایی در جهت نقش آفریتی و تاثیرگذاری هرچه بیشتر تئاتر تک نفره در جهت تحقق هویت مستقل این نوع از تئاتر از جمله اهداف و فعالیت‌های شورای سیاستگذاری تئاتر تک نفره خواهد بود.

دوره‌های اول و دوم جشنواره تئاتر تک نفره در سال‌های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۹ با حضور هنرمندان جوان و توانمند تئاتر کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد و انتظار می‌رود سومین دوره این جشنواره در سال به میزبانی این فرهنگسرا برگزار شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.