انتصاب رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور

وزیر کشور طی حکمی عبدالرضا داوری را به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور ، مصطفی محمدنجار وزیر کشور طی حکمی، عبدالرضا داوری را به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب کرد .

متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای عبدالرضا داوری
با عنایت به مراتب تعهد ، درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب می‌نمایم .

گستره وظایف و تنوع مأموریت‌های وزارت کشور در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، امنیتی ، انتظامی و … انجام امور مطالعاتی ، تحقیقاتی و پژوهشی برای هرچه بهتر و مطلوب‌تر انجام‌شدن این امور را ضروری می‌نماید ضمن آنکه در همین راستا توانمندسازی و ارتقای دانش کارکنان از طریق تنظیم و برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی اثربخش و با محتوای غنی نیز به اجرایی‌شدن بهینه مأموریت‌های موصوف کمک شایان و قابل توجهی خواهد کرد .

لذا انتظار دارد جنابعالی با برنامه‌ریزی مناسب ، شایسته و کارآمد و با استفاده از همه ظرفیت‌های مرکز مطالعات راهبردی و آموزش گام‌های اساسی در نیل به این هدف مهم بردارید .

توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت خدمتگزار از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .
مصطفی محمد نجار
وزیر کشور
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.