انتظار بازار سرمایه از دولت

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:مدیرعامل هلدینگ سیمانی امید با اشاره به اینکه حمایت های عملیاتی دولت از بازار سرمایه نتایج قابل قبولی خواهد داشت، گفت: سرمایه گذاران انتظار دارند این حمایت ها در حوزه انسجام بخشیدن به سیاست های اقتصادی دولت باشد و تصمیم ها ، نگرانی ها را از صنایع دور کند.

به گزارش سنا ، محمد علی احمد زاده اصل مدیر عامل هلدینگ سیمانی امید گفت: بازار سرمایه تاثیر اجرای گام دوم هدفمندی را پیشاپیش بر قیمت ها اعمال کرده و دور است دوباره متاثر شود.
وی دربارهٔ تاثیر اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها در بازار با اشاره به اینکه بازار و قیمت ها اثار اجرای این تحول اقتصادی را پیش خور کرده است ، گفت: تاثیر اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها حداقل در بخشی از بازار سرمایه پیش از انتظار اتفاق افتاده است.
وی با تاکید بر اینکه تاثیر اجرای گام دوم هدفمندی حتی در بخش اقتصاد واقعی و تورم هم دیده شده است، افزود: بر همین اساس است که طبق برنامه ریزی ها مقرر شده است با اجرای فاز دوم هدفمندی تورم بیش از ۲۵ درصد نشود.
احمد زاده با پیش بینی اینکه اثار تورم بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده است، نخواهد بود، افزود: بازار سرمایه هم نباید نگران اثار تورم باشد چرا که به لحاظ کارشناسی مشکلی ایجاد نخواهد شد.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه دیدگاه دولت کنترل تورم است، ادامه داد: شرکت ها و سرمایه گذاران نباید نگران اجرای هدفمندی باشند.
احمدزاده اصل با اشاره به اینکه حمایت های عملیاتی دولت از بازار سرمایه نتایج قابل قبولی برای این بازار خواهد داشت، گفت: سرمایه گذاران انتظار دارند حمایت های دولت از بازار سرمایه در حوزه انسجام بخشیدن به سیاست های اقتصادی دولت باشد و تصمیم هایی در این حوزه گرفته شود که نگرانی ها را از صنایع دور کند.
وی ادامه داد : در صورت رفع ابهام ها و نگرانی های صنایع و سهام داران دربارهٔ تصمیم های دولت، رونق بازار ادامه دار خواهد بود و متغیرهای بورسی در مسیر صعودی تثبیت خواهد شد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.