انتقاد از انتصاب هماهنگ کننده جدید امور امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین ورژیم صهیونیستی

شنبه ۲۰ خرداد – ۰۴:۳۸:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تعیین هماهنگ کننده جدید امور امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا را نشانه حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، “سامی ابو زهری” سخنگوی جنبش حماس امروز (شنبه) گفت، انتخاب دریادار پائول باشونگ paul bushong به جای ژنرال مایکل مولر هماهنگ کننده امور امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی از سوی وزارت دفاع آمریکا، نشان می دهد که سرویس های امنیتی این تشکیلات که با ساز و کارهای خارجی در ارتباط هستند، هدفشان حمایت از رژیم صهیونیستی است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابو زهری تاکید کرد، انتخاب هماهنگ کننده امنیتی آمریکایی در منطقه با توافقنامه آشتی بین دو جنبش حماس و فتح مبنی به بازسازی سرویس های امنیتی بر اساس اهداف ملی منافات دارد.
“فوزی برهوم” سخنگوی جنبش حماس هم در واکنش به تعیین “باشونگ” گفت: آمریکا با این اقدام می خواهد، تشکیلات خودگردان فلسطین را از عمل به وظایف ملی خود باز دارد .
“باشونگ” در سرکنسولگری آمریکا در قدس مستقر خواهد شد و مسئول آموزش نیروهای دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین خواهد بود .
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۹۱۶۳۸۱۵۲۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.