انتقاد از قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجی/ توطئه می‌کنند تا به ما ضربه بزنند

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به صحبت‌هایی که در برخی از رسانه‌ها در خصوص مذاکره وی با بعضی از بازیکنان تیم ملی مطرح شده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه یکی از رسانه‌ها توطئه‌ای را با اعلام خبر کذب “فهرست بازیکنان اخراجی پرسپولیس” شروع کرد و در حالی که این روزها تیم پرسپولیس به یک آرامش نسبی رسیده همان رسانه خبری را مبنی بر مذاکره من با برخی از بازیکن ملی پوش مطرح کرده است.

وی ضمن تکذیب این موضوع گفت: من این موضوع را ادامه بازی و توطئه‌ای می‌دانم که علیه تیم پرسپولیس و برای برهم زدن تمرکز بازیکنان ارزشمند ما طراحی شده است. متاسفانه این جوسازی‌ها هم موجب تخریب باشگاه و هم بازیکنان پرسپولیس می‌شود.

رویانیان در خصوص تصویب باقی ماندن قانون منع استفاده از دروازه‌بان‌های خارجی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: ما مخالف این قانون هستیم چون هم به ضرر باشگاه‌ها تمام شده و هم باعث افزایش بی‌رویه قرارداد مالی دروازه‌بان‌ها می‌شود، ضمن اینکه قانون یادشده ایجاد فضای رقابتی را نیز از بین می‌برد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تصویب باقی ماندن قانون منع استفاده از دروازه‌بان‌های خارجی به این باشگاه شوک وارد کرده است، تصریح کرد: مطمئن باشید ما لغو این قانون را از راه‌های مختلف به ویژه از طریق وزیر ورزش و جوانان  پیگیری می‌کنیم تا حقی از باشگاه پرسپولیس در این خصوص ضایع نشود.

وی در همین خصوص تاکید کرد: فرمایشات آقا پیرامون حمایت از کار و سرمایه ملی درخصوص مسائل اساسی کشور است نه امور داخلی مربوط به فوتبال، اگر این طور است چرا سرمربی تیم ملی را از خارج می‌آورید؟ تیم ملی که نماد فوتبال یک کشور است.

رویانیان خاطر نشان کرد: چرا باشگاه‌ها در سایر پست‌های دیگر می‌توانند از نفرات خارجی استفاده کنند اما در خصوص استفاده از دروازه‌بان خارجی اینگونه تبعیض قائل می‌شوند؟

وی در خاتمه تاکید کرد: آقایان بهتر است به جای پرداختن به چنین مسائل کم ارزش به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص ورزش پهلوانی، اخلاق مداری، سرلوحه کار قراردادن ارزش‌های دینی و اسلامی در ورزش و همچنین وجود یک فضای پاک در ورزش مملکت که فوتبال نیز زیر شاخه آن است توجه کنند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.