انتقاد اعتمادی از رواج موسیقی زیرزمینی

جام جم آنلاین: خواننده موسیقی پاپ با بیان این که تولید موسیقی‌های زیرزمینی در حال گسترش است، گفت: هنرمندان جوان به سمت پدیده ناپسندی چون موسیقی زیرزمینی پناه برده‌اند و طبیعی است که در زیرزمین‌ها کارشناسی و هدایت درستی صورت نمی‌گیرد و در نهایت آثاری تولید می‌شود که در جایگاه درستی از نظر موسیقی قرار ندارد.

خشایار اعتمادی اظهار داشت: تا زمانی که جای نظرات و حمایت با هم عوض نشود، نمی‌توانیم شاهد اتفاق خوبی در عرصه موسیقی باشیم. جوانی که قرار است اثر موسیقی خلق کند باید در مرحله اول حمایت و هدایت شود تا مسیر خلق یک اثر را بیاموزد.

او افزود: به عنوان خواننده‌ای که سال‌های بسیاری در عرصه موسیقی پاپ فعالیت کرده‌ام از نزدیک شاهدم که وزارت ارشاد در آماج انتقادهای گسترده قرار دارد؛ بنابراین نباید همه کاستی‌ها در این حوزه را از جانب وزارت ارشاد دانست.

اعتمادی گفت: موسیقی نیز بازار عرضه و تقاضا دارد و این متقاضی است که مسیر و خواست موسیقی در حوزه پاپ را تعیین می‌کند. این در حالی است که وقتی متقاضی حرفه‌ای از بازار به سوی حاشیه می‌رود، متقاضی غیرحرفه‌ای ظهور می‌کند و در عین حال باعث تجمع تولیدکنندگان غیرحرفه‌ای نیز می‌شود. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.