انتقاد جالب از برنامه اقتصادی نتانیاهو +عکس

۶ م دیماه ،

عصر ایران:  رهبر یکی از احزاب مخالف در اسرائیل با شبیه سازی نقاشی معروف نتانیاهو دربارهٔ برنامه هسته ای ایران، به انتقاد از برنامه های اقتصادی وی پرداخت.

 “یائیر لیبد” رئیس حزب اسرائیلی “بیش عتید” برای انتقاد از نتانیاهو، از نقاشی یک بمب استفاده کرد چرا که به نقل از وی، نتانیاهو تنها این زبان را می فهمد. حزب “بیش عتید” از احزاب مخالف کابینه در اسرائیل است.

او که در کنفرانس اقتصادی در تل آویو سخنرانی می کرد نقاشی مشابه نقاشی نتانیاهو از یک بمب، در دست گرفت و از طریق آن، به انتقاد از برنامه های اقتصادی اول وزیر اسرائیل پرداخت.

این سخنرانی در راستای رقابت های انتخابات پارلمانی آینده در ماه آینده میلادی (ژانویه ۲۰۲۴) برگزار شده است.

نتانیاهو در سخنرانی سه ماه پیش خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، با در دست گرفتن نقاشی یک بمب و کشیدن خط قرمزی بر روی آن، به مسئله هسته ای ایران و لزوم تعیین خط قرمز برای آن اشاره کرد.

این ابتکار نتانیاهو با واکنش گسترده ای در رسانه های جهان روبه رو شده بود.
 
“یائیر لیبد” با شبیه سازی اقدام نتانیاهو ، دربارهٔ برنامه وی برای افزایش مالیات ها در سال تازه میلادی اخطار داد.

وی با طرح انتقادات شدید از برنامه های آتی نتانیاهو، در حالی که نقاشی یک بمب را در دست داشت گفت: نتانیاهو برای طبقه متوسط در اسرائیل اهمیتی قائل نیست. وقت آن رسیده که با زبانی که اول وزیر می فهمد با او سخن بگوییم. نتانیاهو به جای اینکه از بودجه های ویژه اشخاص مذهبی و شهرک نشین ها کم کند به افزایش مالیات های طبقه متوسط اقدام می کند.

سخنرانی اول وزیر اسرائیل در سازمان ملل متحد – سپتامبر ۲۰۱۲

لیبد افزود: در ماه آینده میلادی، مالیات طبقه متوسط افزایش خواهد یافت. پس از آن بلافاصله هزینه های برق، کالاهای اساسی، آب و سوخت افزایش می یابد. چرا؟ چون این طبقه همیشه مورد هدف قرار می گیرد.

این سیاستمدار اسرائیلی سپس با تقلید از سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل دربارهٔ ایران گفت: “هم اکنون  کجا باید خط قرمز را کشید؟ خط قرمز را باید قبل از فروپاشی طبقه متوسط ، ترسم کرد.”

در این کنفراس شمار دیگری از شخصیت های مخالف و رقیب نتانیاهو نیز حضور داشتند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.