انتقاد جالب رقیب کفاشیان در انتخابات فوتبال/ این قانون بی ربط سقف قراردادها یعنی چه؟/ قصه بردن تیم ها به بورس غیر منطقی است

به گزارش خبرآنلاین ؛ دکتر قر یب که رقیب علی کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال بود ، در مقام کارشناس اقتصادی فوتبال در کنار حمیدرضا صدر و احمد شهریاری به نقد مسائل اقتصادی فوتبال پرداخت . قریب در بخشی از این برنامه که پرسش آن مربوط به بحث نقل و انتقالات بود ، با به چالش کشیدن قصه سقف قراردادها گفت:« با این قانون بی ربط که خیلی ها درباره اش گفتند رعایتش نکردند ، فقط کف قیمت ها بالا رفت در حالی که در تمام دنیا برای کنترل قیمت ها آمده اند الگوی قانون گذاری برای سقف ضرر را گذاشته اند ، ما با این قانون ، فقط شرایط را بدتر کردیم در حالی که خودمان هم می دانستیم ، سال قبل این قانون نتیجه ای نداشته است . یا اینکه الان می گویند به آنهایی که قرارداد را بالای سقف بسته اند ، اجازه ثبت نمی دهند ، شما شک نکنید که حتی یک نفر از این ها هم نیست که مانع ثبت قراردادش شوند.»

قریب همچنین درباره بحث الگوهای باشگاهداری گفت:« جای تلخ قصه وقتی است که ما می بینیم ۹۵ درصد از بودجه دولتی فوتبال مان صرف هزینه های جاری می شود. این شیوه غلط یک رونقی ایجاد کرده برای دلالان که واقعا انگار باید گفت نوش جان شان!»

او همچنین درباره بحث خصوصی سازی تیم ها گفت:« این حرف غیر منطقی است چون این تیم ها اصلا شرایط و تراز مالی مناسب را برای چنین شرایطی ندارند. در دوره ما هم می گفتند ، بعد از ما هم گفته شده اما عملی نیست. البته دولت هم کلا هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.