انتقاد دی ماتئو از فیفا و فرانس فوتبال

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

7-228.jpg

سرمربی ایتالیایی چلسی از این که در فهرست ۲۳ نفره فرانس فوتبال تنها نام دیدیه دروگبا از چلسی iبه چشم می‌خورد، ابراز ناراحتی نمود و iبه انتقاد از فیفا پرداخت.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دو روز پیش مجله فرانس فوتبال فهرست ۲۳ نامزد کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۲ را اعلام نمود که در این فهرست تنها یک بازیکن از چلسی قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد که البته او هم در حال حاضر در چلسی حضور ندارد و iبه شانگهای چین پیوسته است.

دی ماتئو، سرمربی موفق چلسی از این که در میان این فهرست تنها نام دیدیه دروگبا از چلسی iبه چشم می خورد ابراز ناراحتی نمود و iبه انتقاد از فدراسیون بین‌المللی فوتبال و مجله فرانس پرس پرداخت.

دی ماتئو که تیمش چهارشنبه شب در جام اتحادیه فوتبال انگلیس iبه مصاف منچستر یونایتد می‌رود، گفت: با شنیدن این فهرست ۲۳ نفره غافلگیر شدم. این واقعا ناامید نماینده است. چلسی در فصل قبل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما در این فهرست تنها دروگبا وجود دارد . بسیار سخت است که درباره آنچه اتفاق افتاد صحبت نمود. بعید می‌دانم که بازی‌های ملی در این انتخاب نقش داشته باشد.

سرمربی ایتالیا چلسی که فصل قبل جانشین ویاش بواش در این تیم شد، درباره ادامه همکاری با آبی‌های لندن گفت: ماموریت سنگینی بر عهده من گذاشته شده است. با این حال از حضور در نیمکت چلسی بسیار خوشحال هستم. نشستن بر روی نیمکت چلسی و کار با این بازیکنان بزرگ افتخار بزرگی برای من است. بازیکنان چلسی با کلاس جهانی فوتبال بازی می‌کنند و من با این بازیکنان بزرگ در پی کسب افتخارات بزرگی هستیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.