انتقاد نماینده اهر و هریس از عدم بازسازی مناطق زلزله زده ارسباران

۱۳خردادماه،

نماینده اهر و هریس با انتقاد از عملکرد مسئولان اجرایی در منطقه زلزله زده ارسباران گفت: در حالی اعلام می‌شود بازسازی مناطق زلزله زده ارسباران به اتمام رسیده که هنوز فاز دوم بازسازی اجرا نشده است.

عباس فلاحی نماینده اهر و هریس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران بار دیگر از عدم رسیدگی به زلزله‌زدگان ارسباران انتقاد کرد و گفت: علی‌رغم گذشت حدود ۱۰ ماه از زلزله ۶٫۴ ریشتری آذربایجان شرقی، این منطقه هم چنان درگیر پیامدهای زلزله است.
وی افزود: مسئولان اجرایی در حالی مدعی‌اند که بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی به اتمام رسیده که فاز دوم بازسازی هنوز آغاز نشده است!

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: متاسفانه مسئولان اجرایی به گونه‌ای وانمود می‌کنند تا افکار عمومی اقناع شود که بازسازی مناطق زلزله‌زده به اتمام رسیده است.

نماینده اهر و هریس افزود: زیر ساخت‌های شهری و روستایی، راه مواصلاتی و مسکن از جمله نیازهای اساسی مردم زلزله‌زده ارسباران است که باید به آن توجه وی‍ژه شود.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرحی را تصویب کردند که براساس آن بازسازی مناطق آسیب دیده کل کشور میسر می‌شود ولی امیدواریم مسئولان اجرایی این طرح را اجرا کنند.

لازم به ذکر است، ساعت ۱۶و ۵۳ دقیقه روز شنبه ۲۱ مرداد ماه سال قبل زلزله‌ای به قدرت ۶٫۴ ریشتر شهرستان اهر، هریس و ورزقان و روستاهای تابعه را لرزاند که براثر آن ۳۰۶ نفر جان خود را از دست دادند و ۳۹ هزار واحد مسکونی تخریب و آسیب دید.
انتهای‌پیام/
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.