انتقاد نماینده دشتستان از نحوه امدادرسانی به سیل‌زدگان/ وزیر کشور جواب تلفن من را نداد!

۱۲م آذر ،

نماینده مردم دشتستان در مجلس از نحوه امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به سیل اخیر در این شهرستان گفت: سیل اخیر خسارات زیادی به بخش‌های کشاورزی و واحدهای مسکونی این منطقه وارد کرده که لازم است مسئولان برای ترمیم و بازسازی زیرساختهای آسیب دیده تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به جان باختن ۵ نفر از هموطنان بر اثر سیل اخیر و با بیان اینکه وقوع این سیل توسط سازمان هواشناسی پیش‌بینی نشده بود، اظهار داشت: متأسفانه مسئولان از آمادگی لازم برای مواجهه با سیل در این وسعت را نداشتند و همین امر و همچنین عدم توجه به استحکام تجهیزات و زیرساخت‌های شهرستان سبب شد تا خسارت زیادی به بخش‌های مختلف وارد شود.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه امدادرسانی به سیل‌زدگان تاکنون با توجه به وسعت اتفاق ضعیف بوده است، تأکید کرد: علی‌رغم تلاش مسئولان، مردم مناطق اتفاق‌دیده همچنان با مشکلات زیادی از قبیل قطعی برق و تامین امکانات اولیه و حتی مواد غذایی مواجه می باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین تصریح کرد: با وجود روی‌دادن اتفاق‌ای با این وسعت و در شرایطی که با امکانات موجود، توانایی مقابله با چنین بحرانی وجود ندارد لذا ضروری است مدیریت فرااستانی به موضوع ورود و امکانات را در جهت رفع بحران بسیج کند.

وی در پایان با انتقاد از اینکه وقوع سیل در شهرستان برازجان مورد توجه مسئولان کشور قرار نگرفت، افزود: از مسئولان ذی‌ربط در وزارت‌خانه‌ها برای حضور در منطقه دعوت شد ولی توجه آنان در حد انتظار ما نبوده و حتی وزیر کشور حاضر به پاسخ تلفنی نبود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.