انتقال به سبک ایرانی ؛ حقیقی را نمی دهیم !

۰۱م آذر ،

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی با قاطعیت می‌گوید رضایت‌نامه بازیکن خود را برای پرسپولیس صادر نمی‌کند.

به گزارش فوتبال آنلاین جعفر جعفری در خصوص پیوستن رضا حقیقی به تیم پرسپولیس اظهار داشت: روز قبل حقیقی ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه با من تماس گرفت و گفت نمی‌خواهم به پرسپولیس بروم. به او گفتم از تصمیم خود مطمئن هستی، می‌خواهم به سرمربی تیم زنگ بزنم و باز پشیمان نشوی. او محکم به من گفت قصد دارم به شیراز بیایم.

وی ادامه داد: به یاوری زنگ زدم و او به من گفت اگر حقیقی به پرسپولیس برود، دیگر نمی‌مانم. من هم نمی‌توانم یک باشگاه را فدای یک بازیکن کنم. این انتقال صورت گرفته بود و توافقات اولیه انجام شده بود اما هنگامی که بازیکن به من زنگ می‌زند و من هم با مربی صحبت می‌کنم، دیگر نمی‌توانم سرمربی خود را به این سبب از دست بدهم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی خاطرنشان کرد: وقتی دیدیم بازیکن از این انتقال منصرف شده است، ما هم تصمیم گرفتیم از دادن رضایت‌نامه منصرف شویم. ما به هیچ عنوان رضایت حقیقی را نمی‌دهیم، زیرا نمی‌توانم مربی خود را ناراحت کنم. احترام یاوری از همه چیز برایم واجب‌تر است.

وی دربارهٔ اینکه خبرهایی مبنی بر پیوستن حقیقی به پرسپولیس انتشار یافته، یادآور شد: مملکت قانون دارد. باید فسخ قرارداد شود و رضایت‌نامه صادر شود. همینطور نمی‌توان بازیکنی را به تیم دیگر انتقال داد. طبق قانون حقیقی نمی‌تواند تکان بخورد. او دوشنبه باید سر تمرین فجر سپاسی حاضر شود و اگر اینگونه نشود مجبور می‌شویم طبق آنچه که مدنظرمان است اقدام کنیم.

گفتنی است انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس ماجرایی پیچیده تر از انتقال فن پرسی به منچستر و یا حتی رونالدو به رئال پیدا کرده و هر روز خبر هایی رسمی از پیوستن او به پرسپولیس منتشر می شود که البته دقایقی بعد رسما تکذیب می گردد.بنابراین تا لحظه دیدن حقیقی در پیراهن سرخ به خبرها ارسالی توجه نفرمایید !


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.