انتقال وجه سه جانبه شتاب فعال نشد

۳۱اردیبهشت،

انتقال وجه سه جانبه شبکه شتاب با گذشت بیش از ۴۰ روز از عملیاتی شدن در شبکه بانکی کشور، هنوز در چند بانک بزرگ کشور فعال نشده است.
به گزارش خبرنگار مهر، انتقال وجه سه جانبه در شبکه شتاب بعضی از بانکها با گذشت ۴۰ روز از عملیاتی شدن آن در شبکه بانکی، هنوز فعال نیست و این چند بانک سیستم های خود را با این سیستم تطابق نداده اند.
بانک مرکزی در فروردین ماه سال جاری از فعال شدن انتقال وجه سه جانبه در شبکه شتاب خبرداده و اعلام کرده بود که از این پس دارندگان کارت های اعتباری ۲۲ بانک عضو شتاب می توانند بدون تطابق بانک صادرکننده مبدا و مقصد اقدام به انتقال وجه نمایند.
این در حالی است هنوز چند بانک بزرگ کشور نتوانسته اند سیستم های خود را برای ارائه این خدمت فعال کنند، این اقدام در راستای خدمات بانکدار الکترونیک عملیاتی شده است.
ناصرحکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی پیش از این با اعلام اینکه انتقال وجه سه جانبه در حال حاضر در ۲۲ بانک فعال است و سه بانک تجارت، پارسیان و ملت هنوز فعال نشده اند، افزود: بانک ملت اعلام کرده است که طی یکی دو ماه آینده این سامانه را فعال خواهد کرد.
این خدمت در بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پاسارگاد، توسعه تعاون، توسعه صادرات، حکمت ایرانیان، دی، رسالت، رفاه کارگران، سامان، سپه، سینا، شهر، صادرات ایران، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، کارآفرین، گردشگری، مسکن، ملی ایران، موسسه اعتباری‌توسعه‌ و بانک کشاورزی قابل اجرا است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.