انتقال کلیه پروازهای خارجی مهرآباد به فرودگاه امام

۲۵اردیبهشت،

borna ghasemi-2-27.jpg

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از انتقال کلیه پروازهای بین‌المللی فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) از اول مهر خبرداد و گفت: این پروازها شامل پروازهای حج تمتع و عمره به استثنای پروازهای VIP و باری است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حمیدرضا پهلوانی – معاون وزیر راه و شهرسازی – اظهارکرد: به کلیه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و شرکت هواپیمایی سعودی، ابلاغ شده است تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انتقال کلیه پروازهای بین‌المللی این شرکت‌ها به استثنای پروازهای VIP و پروازهای باری حامل کالای فاسدشدنی را از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) حداکثر تا پایان شهریور ماه انجام دهند.

وی افزود: در این راستا لازم است شرکت فرودگاه‌های کشور تمهیدات، هماهنگی، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را جهت تسریع برنامه انتقال پروازها در چارچوب مصوبه فوق‌الذکر انجام دهد و گزارش روند انتقال را به صورت ماهانه به سازمان هواپیمایی کشوری منعکس کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این سازمان نسبت به تغییر مسیر پرواز و اصلاح برنامه پروازی شرکت‌ها جهت برقراری و انجام پروازهای موصوف از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) و صدور مجوز مربوطه آمادگی کامل دارد.

پهلوانی یادآورشد: از مهر ماه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از پذیرش پرواز مسیرهای خارجی به جز پروازهای VIP و پروازهای باری حامل کالای فاسد شدنی اجتناب خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.