«انتقامجویان ۲»‌ در بریتانیا فیلمبرداری می‌شود

۸فروردین ۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، قرار است «انتقامجویان ۲»‌ در استودیوهای شپرتن در باکینگهام‌شایر فیلمبرداری شود.
 

این تازه‌ترین همکاری مارول استودیوز با شپرتن خواهد بود. به تازگی فیلمبرداری فیلم «تور: دنیای تاریک» در این استودیو به پایان رسید و تابستان امسال هم فیلم «نگهبانان کهکشان» در آنجا فیلمبرداری می‌شود.
   

تولید «انتقامجویان ۲»‌ اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود تا برای اکران در بهار ۲۰۲۴ آماده شود.
 

طرح داستانی و اسامی بازیگران فیلم هنوز اعلام نشده، اما جاس ویدن برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این دنباله قرارداد امضاء کرده است.
 

تصمیم مارول برای ادامه همکاری با پاین‌وود-شپرتن خبری خوب برای گروه‌های فیلمسازی در بریتانیا، شرکت‌های سازنده جلوه‌های ویژه، موسسه فیلم بریتانیا و بخصوص دولت بریتانیا است که همگی دوست دارند سطح سرمایه‌گذاری داخلی به بالاترین حد خود در سال ۲۰۱۱ بازگردد که رقمی بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار بود.
 

«جک رایان»، دنباله «ماپت‌ها» و اقتباس سینمایی دیزنی از داستان «سیندرلا» از جمله پروژه‌های مهمی می باشند که قرار است در این استودیو فیلمبرداری شود.

اولین فیلم «انتقامجویان» به کارگردانی ویدن پارسال روی پرده رفت و با ۱٫۵ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۲ و پس از «آواتار» و «تایتانیک» سومین فیلم پرفروش تاریخ شد. کل فیلم در ایالات متحده فیلمبرداری شد.

«انتقامجویان» اولین فیلمی بود که دیزنی برای مارول بازاریابی و توزیع کرد. استودیو پارامونت مسئولیت توزیع فیلم‌های قبلی مارول شامل «آیرون من»، «تور» و «کاپیتان آمریکا» را به عهده داشت.

در «انتقامجویان» برای اولین بار گروهی از ابرقهرمانان قصه‌های مصور انتشار یافتنات مارول مانند آیرون من (رابرت داونی جونیر)، تور (کریس همسورث)، بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسن)، نیک فیوری (ساموئل ال. جکسن)، هوکای (جرمی رنر)، کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) و هالک (مارک روفالو) گرد هم آمده‌اند. زمانی که زمین مورد حمله لوکی (تیم هیدلستن) و ارتش او قرار می‌گیرد، نیک فیوری برای مقابله با او این ابرقهرمانان سرشناس را به کار می‌گیرد.

جاس ویدن متولد ۱۹۶۴ در نیویورک است و کارگردانی سریال‌های مطرح چون «Firefly»، «بافی قاتل خون‌آشام»، «انجل» و… را در کارنامه دارد.
 

اسکرین دیلی / ۲ آوریل / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.