انجام سفرهای استانی موجب توسعه صنعتی و معدنی و بهبود فضای کسب و کار در کشور می شود

مهدی غضنفری:

غضنفری گفت: با سفر به استانهای مختلف کشور و بررسی مسائل استانها در حوزه صنعت و تجارت فضای کسب و کار بهبود یافته و موجب توسعه صنعتی و معدنی در کشور می شود.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مهدی غضنفری وزیر صنعت ، معدن و تجارت درباره نقش سفرهای استانی در تصمیم گیری های کلان کشور در بخش صنعت ، معدن و تجارت اظهار داشت سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن باید براساس مزیتهای هر استان صورت گیرد و براساس شناخت این مزیت‌هاست که می توان مشکلات موجود در این بخش را بررسی و رفع کرد.

وی تصریح کرد: صیانت از تولید و شنیدن صدای تولید کنندگان از نزدیک یکی از مزیت‌های سفرهای استانی است که می توان از نزدیک در جریان مسائل،‌دیدگاه‌ها و خواسته های آنها قرار گرفت و با توجه به این مسائل تصمیمات لازم را در حوزه صنعت و تجارت اتخاذ کرد.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در ادامه شناخت استانها از مزیتها و ظرفیت های یکدیگر و تعامل بیشتر را یکی دیگر از مزیتهای انجام سفرهای استانی از سوی هیئت دولت عنوان کرد.

غضنفری تصریح کرد: سفرهای استانی یک مدل حکومتی است تا از طریق آن بتوان سرمایه ها را در کشور به طور عادلانه توزیع کرد و از این طریق حس تعامل بین مردم و دولت را افزایش داد.

این عضو کابینه دولت دهم خاطر نشان کرد انجام سفرهای استانی از سوی دولت در بخش صنعت و معدن باعث شده که فضای کسب و کار روانتر شده ساز و کارها تسهیل یافته و در بخش صنعت و معدن شاهد توسعه چشمگیری هستیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.