انجام عملیات‌های تروریستی، دستور کار صهیونیست‌ها برای جبران شکست‌های نظامی

شنبه ۱۳م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به منظور جبران شکست‌ اخیر خود در ماجرای پرواز پهپاد حزب الله بر فراز سرزمین‌های اشغالی، اقدام به عملیات‌های تروریستی در کشورهای منطقه نموده است.

محمد بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی در سطح جهان، پس از انتشار یافتن خبر پرواز پهپاد ایرانی بر فراز فلسطین اشغالی اظهار داشت: بخشی از اعتبار نظامی آمریکا و غرب وابسته به رژیم جعلی صهیونیستی بوده و آنها این رژیم را به عنوان نقطه اتکای خود در سطح منطقه مطرح می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت کورکورانه غرب از رژیم صهیونیستی افزود: آمریکا و غرب با چنگ و دندان، درصدد حفظ رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشند تا برای آنها به عنوان اعتبار و پشتوانه در منطقه فعالیت کند.

بهاری ادعاهای رژیم غاصب صهیونیستی در زمینه قدرت نظامی این رژیم را دروغ دانست و تصریح نمود: با وجود ادعای رژیم صهیونیستی در برخورداری از تجهیزات نظامی، حزب الله لبنان موفق شد که هواپیمای بدون سرنشین خود را بر فراز رژیم اشغالگر قدس به پرواز درآورده و هیبت پوشالی این رژیم را در هم بشکند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان نمود: رژیم جعلی صهیونیستی در جهتی جبران این تحقیر بزرگ، اقدام به عملیات‌های تروریستی در کشورهای منطقه نموده است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.